صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیران استقلال در تلاشند مشکلم را حل کنند

سکوت منتظر محمد شکست: تعجب می‌کنم!

کاپیتان تیم امید عراق توضیحاتی را درباره وضعیتش با استقلال ارائه کرده؛ او می‌گوید مشکل او فنی نیست

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، وضعیت منتظر محمد بازیکن عراقی با استقلال پیچیده شده است؛ این بازیکن بعد از عقد قرارداد رسمی هنوز قراردادش در سازمان لیگ ثبت نشده است. فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده اگر جواد نکونام بازیکن عراقی را تایید کند، قرارداد او ثبت می‌شود.

در این شرایط اما منتظر محمد از اینکه گفته می‌شود جواد نکونام از شرایط فنی او راضی نیست، گلایه مند شده و در مصاحبه‌ای نسبت به این مسئله موضع گرفته است.

منتظر محمد در گفت وگویی که با سایت «الکوره» انجام داده، درباره وضعیتش با استقلال گفته است: «خبر فسخ قراردادش با استقلال درست نیست. وقتی شنیدم برخی می‌گویند به خاطر سطح فنی قراردادم فسخ شده، تعجب کردم.»

 

او درباره وضعیت قراردادش هم توضیح داده: «چطور یک باشگاه با بازیکنی قرارداد امضا می‌کند و بعد از 3 روز به خاطر مسائل فنی قراردادش را فسخ کند! واقعیت این است که فدراسیون فوتبال ایران برای باشگاه استقلال سقف مالی تعیین کرده و این باشگاه از این سقف عبور کرده است.»

منتظر محمد با اشاره به قانون سقف بودجه در فوتبال ایران تاکید کرد: «این موضوع به استقلال و فدراسیون ایران مربوط می‌شود و من به این موضوع ارتباط ندارم. این عامل باعث شده تا تمام بازیکنان جدید در بازی اول استقلال غایب باشند.»

کاپیتان امیدهای عراق در پایان گفت: «مدیریت باشگاه استقلال در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند تا من بتوانم در سریع‌ترین زمان ممکن برای تیم بازی کنم.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۳۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۱     ساعت: ۱۱ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024