صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
خبر غیر منتظره از ارومیه؛

شوک عجیب به تیم ملی والیبال قبل از قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال ایران پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا دچار یک شوک غیر منتظره شد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه" تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها نتوانست نتایج خوبی کسب کند و انتظارات دوستداران این رشته ورزشی را برآورده نکرد. برخی معتقد بودند که دستیاران بهروز عطایی به اندازه کافی برای کمک به او با کیفیت نیستند و یکی از مشکلات تیم ملی در لیگ ملت‌ها نیز همین موضوع بوده است.

بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها یکی از دستیاران بهروز عطایی یعنی محمود افشاردوست که میلاد عبادی‌پور نیز از او انتقاد کرده بود از کادر فنی جدا شد و استعفا داد. در حالی که تصور می‌شد تغییر و تحول در کادر فنی بهروز عطایی به پایان رسیده اما حالا یک جدایی دیگر از راه رسیده است.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران دیشب در یک استوری اینستاگرامی برای پاول متئوس وویسکی آرزوی موفقیت کرد تا مشخص شود که کار این مربی تمرین دهنده لهستانی در جمع ملی پوشان ایران به پایان رسیده است. 

 

بهروز عطایی با انتشار این استوری برای پاول آرزوی موفقیت کرد و به نوعی جدایی او از تیم ملی را اعلام کرد.

بعد از لیگ ملت‌ها نیز شایعاتی در رابطه با قطع همکاری او با فدراسیون والیبال ایران مطرح شد اما در نهایت بعد از ناکامی در عقد قرارداد با یک مربی خارجی جدید، وویسکی به ایران بازگشت تا به کار خود در ملی ادامه دهد و در قهرمانی آسیا بهروز عطایی را همراهی کند اما به یکباره او از تیم ملی جدا شد تا راهی کشورش شود.

 پیش از این میلاد عبادی پور به حضور پاول وویسکی نیز در تیم ملی انتقاد کرده بود. اتفاقی که در مورد محمود افشاردوست نیز رخ داد و او هم از تیم ملی جدا شد. البته بعید به نظر می‌رسد که این موضوع ارتباطی با میلاد عبادی پور داشته باشد و شایعات اولیه حکایت از آن دارد که این مربی لهستانی به دلیل مسائل خانوادگی به کشورش  باز می‌گردد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۳۵۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۲     ساعت: ۱۰ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024