صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پول را هدر می‌دهند!

بیرانوند رقم قرارداد گلر برزیلی را فاش کرد

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس جزئیاتی از حضور گلر برزیلی در این تیم عنوان کرد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون جذب گلر خارجی برای پرسپولیس عنوان کرد: اگر بحث جذب دروازه بان خارجی است، باید این نکته را مدنظر قرار داد که هر بازیکن خارجی باید در ۶۰ درصد مسابقات به میدان برود. تا جایی که می دانم هر باشگاه می تواند ۶ بازیکن خارجی بگیرد ولی اگر نتواند در ۶۰ درصد مسابقات از آنها بهره ببرد، از فصل آینده سهمیه آن باشگاه سوخته می شود.

 

او ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس سه بازیکن خارجی دارد که شرایط بازی در تیم ما سخت است و فقط یکی از آنها شاید بتواند در ۵۰-۴۰ درصد مسابقات حضور پیدا کند.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت حضور رقیب خارجی او در این تیم عنوان کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم، پرسپولیس کارش با گلر خارجی را تمام کرده و یک گلر ۱۹ ساله برزیلی می‌آید ولی من معتقدم با این کار یک سهمیه سال آینده را ۱۰۰ درصد می‌سوزاند.

 

بیرانوند یادآور شد: به نظرم گلر خارجی و زیر ۲۱ سال سهمیه ما را برای سال آینده می سوزاند ولی ای‌کاش این کار را نمی کردند. هم سهمیه را می سوزاند هم ۱۵-۱۴ میلیارد پول می رود. این مبلغ را شما می توانید برای پول هتل، هواپیما و ... کنار بگذارید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۴۰۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۲     ساعت: ۱۷ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024