صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رضاوند به دنبال رقم زدن بهترین فصل فوتبالی

مدعی جدید خط میانی تیم ملی، یک استقلالی است

آرش رضاوند از همان بازی اول در تلاش بود استارت بهترین فصلش را بزند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، شاید در فوتبال امروز، تیم مورد علاقه بازیکنان در دوران کودکی یا نوجوانی، چندان حائز اهمیت نباشد، اما تردیدی نیست هواداران توجه ویژه‌ای به بازیکنانی از جنس خود دارند‌، توجهی که ممکن است گاهی بار منفی برای یک فوتبالیست به همراه داشته باشد و عملکرد او را تحت الشعاع قرار دهد.

برای صحه گذاشتن روی این موضوع اگر بخواهیم مثالی بزنیم، می‌توانیم از آرش رضاوند نام ببریم. هافبکی‌ که برای اثبات دلبستگی‌اش به رنگ آبی، نیازی به مصاحبه‌‌های مرسوم نداشت، چرا که تصاویر منشتر شده از او روی سکوهای‌ آزادی بیانگر علاقه‌اش به استقلال بود.

فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم بود که آرش رضاوند توانست با پوشیدن ردای آبی، رویای کودکی‌اش را زندگی کند اما عملکرد متوسط و کم فراز و نشیب این هافبک پرتلاش و جنگنده طی دو فصل و نیم حضور در استقلال، گزیری جز عزیمت موقت از قلعه آبی برای او باقی نگذاشت.

 

اگر به نیم فصل لیگ بیست و یکم برگردیم، حتی باوجود انتقال قرضی این هافبک، شاید کمتر کسی باور داشت که او می‌تواند بار دیگر به استقلال بازگردد، اما جواد نکونام، سرمربی وقت فولاد، به شکل معجزه‌آسایی عملیات احیای رضاوند را با موفقیت انجام داد.

چهار گل و دو پاس گل حاصل تلاش این بازیکن با پیراهن سرخپوشان خوزستانی بود، درخشش رضاوند در فولاد، مدیران استقلال برای برگرداندن او به جمع آبی پوشان را مشتاق کرد تا اصرار باشگاه خوزستانی برای حفظ ستاره تیم، بی‌نتیجه بماند.

رضاوند پس از احیای دوباره در فولاد، در تیم ساپینتو نیز، ورژن جدیدی از خود به نمایش گذاشت‌ و یکی از مهره‌های قابل اتکای سرمربی پرتغالی فصل پیش استقلال بود.

جدایی ساپینتو و سپرده شدن سکان هدایت استقلال به جواد نکونام، بهترین خبر برای آرش رضاوند بود. گلزنی در اولین دیدار و قرار گرفتن در تیم منتخب هفته نخست لیگ، نشان از آن دارد که آرش رضاوند به دنبال رقم زدن بهترین فصل فوتبالی خود و رسیدن به پیراهن تیم ملی است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۴۴۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۳     ساعت: ۱۷ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024