صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
بلندقامت و جوان و خوش سابقه از فرانسه

این هم مهاجمی که یحیی برای پرسپولیس می‌خواست

سرمربی پرسپولیس گزینه مدنظر خود برای حضور در این تیم را به باشگاه اعلام کرده و مدیران تیم طی نامه رسمی خواهان مذاکره در این خصوص از سوی بازیکن شده‌اند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، بعد از جدایی سه بازیکن از پست مهاجم در نقل و انتقالات تابستانی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی اکنون تمام تمرکز سرمربی سرخ‌ها جستجوی گزینه‌ای برای این پست است.

شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا سه مهاجمی بودند که در نقل و انتقالات تابستانی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شدند تا این تیم با جذب شهاب زاهدی همچنان به دنبال گزینه دیگری در این پست باشد.

یحیی گل محمدی که چندی پیش مدعی شده بود رزومه 30 بازیکن برای حضور در پرسپولیس را بررسی کرده، اکنون درخواست خود را برای جذب مهاجم مدنظرش به باشگاه اعلام کرده است. در این رابطه باشگاه پرسپولیس نیز با آژانس (ایجنت) این بازیکن مذاکرات کتبی و رسمی خود را از روز گذشته استارت زده و طرفین در حال مذاکره برای بررسی وضعیت این انتقال هستند.

 

گزینه مدنظر پرسپولیس الیو بجی مهاجم 25 ساله سنگالی است که طی فصول اخیر بیشتر در لیگ فرانسه کار را دنبال کرده است.

این مهاجم 189 سانتی‌متری طی فصول اخیر سابقه بازی در لیگ‌های سوئد، اتریش، مصر، ترکیه و فرانسه را در کارنامه دارد و از مطرح‌ترین انتقال وی نیز می‌توان به حضور در بوردو با مبلغ 3 میلیون دلار اشاره کرد.

آمیان فرانسه در فصل 2022 او را به مبلغ 3 میلیون دلار به تیم مطرح این کشور یعنی بوردو انتقال داده که البته این تیم در فصل گذشته به دسته پایین‌تر سقوط کرد. در حال حاضر مبلغ بالای قرارداد این مهاجم 25 ساله سنگالی باعث شده تا بوردو به دنبال پایان همکاری با وی باشد و در این میان پیشنهاد پرسپولیس برای الیو بجی مطرح شده است.

بجی سابقه حضور در تیم زیر 20 ساله‌های سنگال را نیز در کارنامه دارد و در فصل گذشته اما در ترکیب بوردو در 29 بازی تنها 4 گل زده ثبت کرده است. بهترین عملکرد او را می‌توان در فصل 2021 دانست که در ترکیب تیم آمیان موفق به ثبت 13 گل طی 26 بازی شده بود.

گفته می‌شود مبلغ مدنظر باشگاه پرسپولیس برای این انتقال یک میلیون دلار است که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته و طرف مقابل از درخواست یک و نیم میلیون دلاری برای این انتقال خبر داده است. مبلغی که با توجه به سقف قرارداد در نظر گرفته شده و بودجه باشگاه پرسپولیس از دسترس سرخ‌ها خارج است و باید دید روند مذاکرات به شکلی خواهد بود که این بازیکن راضی به حضور در ایران و انتقال به پرسپولیس شود یا خیر.

به نظر شما پرسپولیس در نهایت موفق به جذب مهاجم سنگالی مدنظر خود خواهد شد یا یحیی گل محمدی همچنان برای این انتقال ناکام خواهد ماند؟

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۴۵۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۴     ساعت: ۱۰ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024