صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تجلیل سرپرست وزارت ورزش و جوانان از دو تن از کارمندان آزاده

در آستانه سالروز ورود آزادگان به کشور، کیومرث هاشمی از دو تن از ایثارگران و آزادگان وزارت ورزش و جوانان تجلیل کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امروز ظهر و در آستانه ٢۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور، سرپرست وزارت ورزش و جوانان از کرم‌الله علی‌مرادی و علی اکبر سلیمانی دو تن از کارمندان آزاده وزارت ورزش و جوانان تجلیل کرد.

در این دیدار هاشمی با اشاره به ایثار و فداکاری مجاهدین جبهه حق علی باطل در طول هشت سال دفاع مقدس، آزادگان را نماد صبر و مقاومت خواند و گفت: دلاورمردی‌ها و مجاهدت‌های شما بزرگان تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در همه دستگاه‌ها از جمله وزارت ورزش و جوانان از ظرفیت‌های فوق‌العاده معنوی ایثارگران و آزادگان نهایت بهره را ببریم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جایگاه آزادگان که فرموده بودند آزادگان نماد دفاع از انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: باید خاطرات و دلاورمردی‌های شما عزیزان دهان به دهان گفته و سینه به سینه نقل شود تا نسل جدید بهتر و بیشتر در جریان مجاهدت‌های شما در راه خدا و انقلاب قرار گیرد.

در ابتدا کرم‌الله علی‌مرادی و علی‌اکبر سلیمانی خاطره‌ای مختصر از هشت و سه سال دوران اسارت خود در زندانهای حزب بعث عراق روایت کردند.

در این دیدار محمدی عراقی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران نیز گزارش کوتاهی از اقدامات و برنامه‌های این بخش ارائه کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۵۲۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۵     ساعت: ۱۴ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024