صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مارول از تیم دوم

رئال جانشین میلیتائو را مشخص کرد

ماروِل، بازیکن جوان رئال مادرید، به عنوان جانشین ادر ملیتائو به فهرست تیم اول اضافه شد.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، ادر میلیتائو شنبه گذشته در بازی برابر بیلبائو در سن مامس به شدت مصدوم شد و سپس رئال اعلام کرد که دچار پارگی رباط صلیبی شده و تقریبا فصل را از دست خواهد داد. در بهترین حالت او در هفته های پایانی فصل شرایط بازی را پیدا خواهد کرد.

بلافاصله گمانه زنی ها در مورد جذب جانشین برای میلیتائو شروع شد و حتی شایعاتی در مورد خرید آیمریک لاپورت از سیتی نیز به گوش رسیده ولی واقعیت این است که رئال مادرید خرید دیگری انجام نخواهد داد و در نهایت تصمیم بر این شد که ماروِل از تیم دوم باشگاه به تیم اول اضافه شود.

ماروِل که اصلاتا مراکشی است ولی برای تیم زیر 19 ساله های اسپانیا بازی کرده، محصول آکادمی اتلتیکو است ولی چندی پیش به رئال مادرید پیوست و حتی در جام باشگاه های جهان فصل قبل نیز در فهرست کارلو آنچلوتی قرار گرفت تا جای خالی داوید آلابای مصدوم را پر کند ولی در نهایت به او بازی نرسید. 

پس از مشخص شدن دوری طولانی مدت میلیتائو، یک بار دیگر کارلتو روی ماروِل حساب کرده و این مدافع 20 ساله چپ پا وارد فهرست تیم اول رئال مادرید شد. او در کنار آلابا، رودیگر و ناچو، مدافع میانی دیگر رئال خواهد بود.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۵۷۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۶     ساعت: ۱۲ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024