صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

۸ پروژه ورزشی در هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد

مدیر کل ورزش و‌جوانان استان همدان از اجرای ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی ورزشی و افتتاح هشت پروژه عمرانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار کرد: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی به ویژه استاندار ورزش دوست و همچنین وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های عمرانی و ورزشی استان، هشت طرح ورزشی همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: برای افتتاح این هشت پروژه بیش از 290 میلیارد ریال هزینه صرف شده و با بهره برداری از این هشت پروژه 15 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده خواهد شد.
حقیقی تاکید کرد: یکی از این طرح‌ها افتتاح فاز نخست چمن مصنوعی فوتبال سرکان است که کار احداث آن سال 89 در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع آغاز شده و برای آن تاکنون 30 میلیارد ریال هزینه شد و 50 میلیارد ریال دیون به پیمانکار باقی مانده و برای اتمام کل پروژه به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: همچنین در هفته دولت سالن ورزشی ارزانفود که از محل اعتبارات استانی بوده و در سال 95 کلنگ زنی شده است با مساحت 997 متر مربع با اعتبار 60 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
حقیقی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 5 زمین چمن مینی فوتبال روستایی نیز گفت: زمین چمن مینی فوتبال روستای پهنه بر همدان و زمین چمن مینی فوتبال روستای آبرومند که سال ۹۷ کلنگ زنی شده اند امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسند، برای هر کدام از این پروژه بیش از 18 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین زمین چمن مینی فوتبال اوزوندره و ایده لو شهرستان کبودرآهنگ و زمین چمن مینی فوتبال اسلامشهر آق گل با مساحت 1152 مترمربع نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
وی تاکید کرد: یکی از این طرح‌ها مرمت و بازسازی زمین چمن آزادی اسدآباد است که کار بازسازی آن سال 98 آغاز شده و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی و عمرانی در هفته دولت گفت: برنامه‌های اداره کل ورزش‌و‌جوانان همدان بر چهار محور فرهنگی، قهرمانی‌، همگانی و عمرانی بسته شده که در استان در هفته دولت بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه این هفته برگزار می‌شود.
حقیقی افزود: در حوزه ورزش همگانی نیز برنامه‌های را در نظر گرفته‌ایم که برگزاری همایش دوچرخه‌سواری و دو همگانی و اجرای برنامه ورزش صبحگاهی با عنوان طرح پیاده روی قدم قدم در شهرستان‌های استان در طول هفته دولت است

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۱۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۰     ساعت: ۱۸ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024