صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
هاشمی:

هادی ساعی یکی از سرمایه‌های ورزش کشور است

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط ملی پوشان تکواندو در رویدادهای مختلف اظهار داشت: تکواندوکاران کشورمان بارها پرچم ایران را در میادین بزرگ بین.المللی به اهتزار در آورده‌اند و برای تکرار موفقیت‌ها وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بازهم حمایت خود را از این رشته انجام می‌دهد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی به همراه محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تکواندو از تمرینات ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو بازدید کردند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در این دیدار از رشته کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو به عنوان سه رشته مدال‌آور و افتخارآفرین المپیکی نام برد و گفت: در سال‌های گذشته زحمات زیادی در بخش مدیریتی و فنی برای این رشته کشیده شده و مدال‌های بسیاری از  رویدادهای مختلف توسط  تکواندو کاران برای کشورمان به دست امده است.

وی ادامه داد:  ملی‌پوشان این رشته بارها و بارها پرچم کشورمان را در میادین بزرگ بین المللی  به اهتزاز در آورده و باعث نواخته شدن سرود ملی ایران عزیز شده و دل مردم را شاد کرده‌اند.

وی در ادامه از تلاش‌های پولادگر در زمان تصدی‌گری وی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو و سمت کنونی‌اش به عنوان معاون ورزش قهرمانی قدردانی کرد و گفت: بعد از ایشان چهره‌ای روی کار آمد که پرافتخارترین چهره المپیک است و همه افتخارات ساعی را شاهد بوده‌اند و خیلی‌ها زمانی که مدال‌آوری او اشک شوق ریختند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان از  ساعی به عنوان یک سرمایه نام برد و گفت: این ورزشکار بزرگ در حال حاضر به عنوان رئیس فدراسیون مشغول کار است و تیم جدید و جوانی را به همراه خود در فدراسیون مستقر کرده، رحیمی یکی از سرمایه‌های ورزش کشور و سال‌های سال خدمات زیادی به عنوان سرپرست و معاون کاروان داشته است. این سرمایه‌ها باعث شده در بخش مدیریتی کسانی حضور داشته باشند که می‌توانند به خوبی وضعیت فدراسیون را رهبری کنند.

هاشمی ادامه داد: کادر فنی نیز به لحاظ سوابق قهرمانی در عرصه دنیا شناخته شده است و در عرصه دنیا هم مدیریت فدراسیون و هم کادرفنی ما شناخته شده هستند. ما و کمیته ملی المپیک وظیفه داریم از تک‌تک شما مخصوصاً کادر فنی و کادر مدیریتی حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که فدراسیون تکواندو تغییراتی را در بخش قهرمانی  دارد. این تغییرات در بخش آقایان و بانوان میانگین سنی زیر 20 سال است و می‌طلبد تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد و کادر فنی و مدیریتی تلاش کنند تکواندو به روزهای اوج بازگردد و ما نیز حمایت می‌کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حمایت‌های مجموعه ورزش کشور از تکواندو گفت: این وزارتخانه در همه زمینه‌ها وظیفه حمایتی دارد و کمیته ملی المپیک به دلیل جایگاه رویداد محور خود در هر رویداد حمایت خواهد داشت. مجموعه وزارت ورزش از هادی ساعی و همکارانش تقدیر و حمایت می‌کند تا خانواده بزرگ تکواندو با دلگرمی فعالیت‌های خود را پیگیری کند.

وی افزود: دو رویداد گرندپری و بازی‌های آسیایی پیش‌روی شما است و برای ما اهمیت دارد. بازی‌های آسیایی برای کشورمان اهمیت دارد و مسابقات گرندپری نیز برای کسب سهمیه المپیک پاریس حائز اهمیت است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمام تلاش کادر فنی و فدراسیون کسب نتایج خوب است، اما واقعیت این است که به عنوان خدمتگذار مدال‌آوری خیلی مهم است، اما آنچه مهمتر است و به عنوان رکن از آن یاد می‌شود موضوعات اخلاقی و رفتاری شما به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران است و شما باید در شان نظام جمهوری اسلامی نماینده خوبی باشید و بارها آن را در بخش بانوان و آقایان ثابت کردید.
.
وی گفت: شما قهرمانان متعلق به کشورتان هستید؛ به خصوص زمانی که بر روی سکو می‌ایستید و سرود ملی کشورمان  نواخته و پرچم به اهتزار در می‌آید،  میلیون‌ها نفر این افتخارآفرینی را می‌بینند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با آرزوی موفقیت برای کادر فنی و مجموعه مدیریتی بیان کرد: هر رقابتی یک فرد پیروز و یک بازنده دارد، در وهله اول بحث اخلاق و رفتار شما به عنوان نماینده ایران است و در وهله بعد قطعاً مدال برای ما باارزش است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۴۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۱     ساعت: ۱۲ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024