صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به همت اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان:

اولین اجلاس سراسری شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری سمن های جوانان در زنجان آغاز شد

اولین اجلاس سراسری دبیران شبکه ملی کارآفرینی و اشتغال پذیری تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان به همت اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان و با حضور مجتبی تاجیک سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در زنجان آغاز شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین اجلاس سراسری دبیران شبکه ملی کارآفرینی و اشتغال پذیری تشکل ها و سمن های جوانان صبح امروز در زنجان آغاز شد.
نوبت صبح این برنامه با حضور رفیعی معاون سیاسی اجتماعی استان زنجان، بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، برخی از مسئولین ستادی و استانی حوزه جوانان و دبیران دبیرخانه های استانی شبکه ملی کارآفرینی و اشتغال پذیری تشکل ها و سمن های جوانان برگزار خواهد شد.
و نوبت عصر برنامه با حضور مجتبی تاجیک سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان برگزار می شود.
در این اجلاس دبیران 31 دبیرخانه استانی شبکه ملی کارآفرینی و اشتغال پذیری تشکل ها و سمن های جوانان، که سال گذشته با برگزاری انتخابات در هر استان تعیین گردیدند دور هم جمع می شوند تا ضمن دریافت آموزش های لازم به تدوین برنامه مختلف این شبکه بپردازند.
استان زنجان به عنوان استان معین این شبکه ملی میزبان اجلاس است.
در این اجلاس همچنین اساتید و فعالین حوزه کارآفرینی و اشتغال پذیری حضور دارند تا با ارائه نکته نظرات خود در پیشبر اهداف شبکه موثر باشند.
شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری یکی از 14 شبکه تخصصی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان است که به همت اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان و با هدف شناسایی مسائل و مشکلات موجود در این حوزه تخصصی، هم افزایی و تعامل تشکل ها در موضوعات مربوط به فعالیت های شبکه و ارتقای ظرفیت های کمی و کیفی تشکل ها و سمن های جوانان این حوزه ایجاد شده است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۷۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱     ساعت: ۱۲ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024