صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
یک تقابل جذاب و هیجان انگیز در آزادی

اس آر هفت پرسپولیس یا CR۷ النصر

همه نگاه‌ها در دیدار پرسپولیس مقابل النصر به شماره هفت آبی‌پوش زوم شده اما در این سمت میدان هم سرخ‌ها مهندس خود را مهیای یکی از حساس‌ترین تقابل‌های خود می‌کنند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، سروش رفیعی در فصل گذشته یکی از عوامل تاثیرگذار پرسپولیس در مسیر قهرمانی بود. شماره هفت پرسپولیس از زمان بازگشت به ترکیب سرخ‌ها به عنوان مهره‌ای قابل اتکا در میانه میدان برای این تیم نقش مهندسی را ایفا کرد که آنها را در مسیر بردهای پیاپی قرار داده و در نهایت نیز به هدفی که دنبال می‌کردند دست یافتند.

رفیعی که با تغییر دیدگاه یحیی گل محمدی از بازی با دو هافبک دفاعی در ابتدای سال 1402 و تقابل با مس رفسنجان به ترکیب پرسپولیس بازگشته بود و توانست در ادامه بازی‌ها جایگاه فیکس خود را در کنار میلاد سرلک حفظ کند، تا زمان بازی هفته سوم مقابل ذوب آهن که یک اشتباه ناخواسته را مرتکب شد، این پست را برای خود حفظ کرد. اما در بازی با فولاد او جای خود را به مسعود ریگی داد تا این تیم بار دیگر با دو هافبک دفاعی فیزیکی کار را دنبال کند.

اکنون اما در لیگ قهرمانان شرایط شاید کمی متفاوت پیش برود؛ انتظار اینکه یحیی گل محمدی به صورت ناگهانی بار دیگر دست به تغییر ترکیب خود زده و سروش را به عنوان بازیکن فیسک به ترکیب بازگرداند شاید یک احتمال خیلی دور و کم محسوب شود اما جریان بازی را می‌توان به شکلی پیش بینی کرد که او فرصت تقابل با شماره هفت النصری‌ها را به دست بیاورد.

 

کریس رونالدو قطعا نامدارترین شماره هفتی است که تاکنون پا به استادیوم آزادی گذاشته است و بی دلیل هم نیست که تمام نگاه‌ها از جنبه‌های مختلف طی روزهای اخیر متوجه نام CR7 بوده است. با این حال باید دید که سروش رفیعی در صورت دستیابی به فرصت در این بازی قادر خواهد بود یک روز تاریخی برای خود مقابل رقیب نامدار شکل دهد یا خیر.

به نظر شما در این تقابل سی آر سون آبی‌پوش موفق خواهد بود یا وارث پیراهن علی پروین؟

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۷۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۷     ساعت: ۱۰ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024