صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مورینیو وسوسه می‌شود

روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا اعلام کرد که دو باشگاه عربستانی با رقمی وسوسه‌کننده و نجومی سخت به دنبال جذب سرمربی پرتغالی رم هستند.

به گزارش جهانی پرس از ایسنا و به نقل از کوریره دلو اسپورت، مورینیو در فصل جاری با هدایت رم نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرده است. جالوروسی با مورینیو در هشت بازی که در رقابت‌های سری A به میدان رفته تنها یازده امتیاز کسب کرده تا در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

رم که یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جاری فوتبال ایتالیا بود اکنون با تیم صدرنشین میلان ۱۰ امتیاز اختلاف دارد و این باعث شده تا شانس این تیم برای رسیدن به صدر بسیار کم شود.

مورینیو با وجود نتایج ناامیدکننده‌ای که در فصل جاری به دست آورده، به‌شدت مورد توجه تیم‌های عربستانی است و احتمال حضور او در لیگ عربستان بسیار زیاد است. دو باشگاه الاهلی و الاتحاد مشتریان جدی مورینیو هستند و حاضرند برای جذب این سرمربی پرتغالی دستمزد ۵۰ میلیون یورو در یک فصل را به او پیشنهاد بدهند.

کوریره دلو اسپورت در ادامه گزارش خود نوشت که با این رقم نجومی که به مورینیو پیشنهاد می‌شود او به احتمال خیلی زیاد وسوسه شده و راهی لیگ عربستان شود.

مورینیو سال ۲۰۲۱ هدایت رم را بر عهده گرفت و تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد دارد. او پیش از این به تغییرات در فوتبال عربستان واکنش مثبتی نشان داد و اعلام کرده بود راهی این کشور خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۲۳۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۹     ساعت: ۹ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024