صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تهدید مالکان جنجالی: این دو ستاره نباشند، می‌کشیمت!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید مالکان این باشگاه تاکید زیادی روی استفاده از مویزس کایسدو و انزو فرناندز دارند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، چلسی شنبه شب عملکرد درخشانی برابر آرسنال داشت و موفق شد با دو گل از این تیم پیش بیفتد، اما در نهایت نتوانست از این برتری استفاده کند و به تساوی 2-2 رضایت داد.

بسیاری از بازیکنان این تیم در چند هفته اخیر با مشکل مصدومیت دست به گریبان بودند، اما پوچتینو برای این بازی دو ستاره گران‌قیمت تیمش شامل کایسدو و فرناندز را در اختیار داشت و آنها را 90 دقیقه کامل در زمین در اختیار داشت. 

او پس از پایان این دیدار اظهارنظر جالبی درباره استفاده از این دو بازیکن در ترکیب اصلی تیمش کرد. سرمربی چلسی به خبرنگاران گفت: «این دیوانگی است که بازیکنانی روز چهارشنبه از آمریکای جنوبی برگردند و روز شنبه در ترکیب تیم بازی کنند. 

 

اما اگر من با خودم می‌گفتم که ایرادی ندارد، به آنها استراحت خواهم داد، شما رسانه‌ها من را می‌کشتید و البته که مالکان هم همین‌طور! انزو و کایسدو پس از دو بازی در آمریکا به ما اضافه شدند و سرحال نبودند اما بازیکنان بسیار مهمی برای ما هستند. 

اینکه در چنین شرایطی به تیم برسی و به میدان بروی واقعا دشوار است. حالا امیدوارم که آنها بتوانند روند ریکاوری را به خوبی پشت سر بگذارند، به درستی تمرین کنند و در این فاصله تا هفته آینده به بهترین شرایط خودشان برسند.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۲۹۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱     ساعت: ۱۰ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024