صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
کمدی و تراژدی در تئاتر رویاها

تحقیر تن‌هاخ در اولدترافورد: صبح نشده اخراجی!

هواداران نیوکسل، در حالی که تیمشان ۳-۰ مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد پیش بود اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد را مسخره کردند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، منچستریونایتد یک شب کابوس وار دیگر را این بار در جام اتحادیه و مقابل تیم نیوکسل ادی هاو تجربه می‌کند. این تیم در 90 دقیقه موفق نشد تا در خانه یک موقعیت جدی گل ایجاد کند، سه گل دریافت کرد و خوش شانس بود که گل چهارم را دریافت نکرد.

این تیم ابتدا در نیمه اول دو گل دریافت کرد و بازنده به رختکن رفت، در نیمه دوم هم آنها موفق نشدند هیچ تغییر به خصوصی در روند بازی  برای جبران نتیجه ایجاد کنند و گل سوم را هم روی اشتباهات بازیکنانشان دریافت کردند. این گل توسط ژوزف ویلاک در دقیقه 60 به ثمر رسید. بعد از خوشحالی بعد از گل ویلکاک و تیم نیوکسل کنار زمین با هوادارانشان، شنیده شد که نیوکسلی‌ها تن هاخ را مسخره می‌کنند و علیه او شعار می‌دهند. آنها برای او سرودهای تمسخرآمیزی خواندند و گفتند: " تو صبح اخراج می‌شوی!"

این چهارمین شکست خانگی و هشتمین شکست تیم بحران زده یونایتد در تمامی رقابت‌ها بود. چیزی که جایگاه تن هاخ را از هر زمان دیگزی متزلزل‌تر کرده است. در روزهای گذشته در مطبوعات انگلیسی این سوال مطرح بود که تن هاخ تا چه اندازه توانایی مدیریت فشارها را در یونایتد دارد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۴۷۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۱     ساعت: ۱۰ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024