صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
باز هم سورپرایز؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت

پرسپولیس در شرایطی مقابل صنعت نفت به میدان می‌رود که حدس زدن ترکیب مدنظر یحیی گل‌محمدی برای این مسابقه نسبت به هفته‌های گذشته دشوارتر شده است.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، با وجود اینکه نفرات فهرست پرسپولیس برای بازی مقابل صنعت نفت به احتمال بسیار زیاد مثل دیدار هفته قبل مقابل ملوان خواهد بود اما حدس زدن ترکیب یازده نفره و ابتدایی این تیم مقابل یاران عبدالله ویسی تا حدودی دشوارتر شده است.

هفته گذشته و در انزلی، یحیی گل محمدی با میدان ندادن به مهدی ترابی سورپرایزمان کرد چرا که تصور می‌شد بعد از آن نمایش درخشان یک نیمه‌ای مقابل استقلال تاجیکستان شماره 9 سرخ‌ها به ارنج اصلی بازگردد اما ظاهرا ترابی در آن بازی به لحاظ بدنی شرایط حضور در ترکیب اصلی را نداشته است.

حالا و با توجه به آنچه یحیی در انزلی انجام داد اینکه ترابی در تهران و مقابل صنعت نفت آبادان به ترکیب اصلی برسد یا دوباره همان ارنج به میدان برود کاملا پنجاه پنجاه است. در عین حال با تساوی هفته قبل و نیاز مبرم پرسپولیس و البته با توجه به انجام بازی در تهران و زمین هموارتر ورزشگاه آزادی  احتمال بازی دادن به ترابی در ترکیب اصلی بیشتر خواهد بود. اگر اینگونه باشد ترابی هافبک چپ خواهد بود و صادقی به جناح راست می‌رود، اما اگر حنانوف در زمین باشد اسماعیلی‌فر هافبک راست و صادقی به جناح مقابل خواهد رفت.

 

از سوی دیگر میلاد سرلک بازیکن مهم دیگری است که هفته قبل و در انزلی اصلا فرصت بازی پیدا نکرد و به خاطر شرایط مسابقه فرصت نشد تا با اندکی حضور در میدان به شرایط مسابقه برگردد. در عین حال با توجه به نمایش ضعیف‌تر مسعود ریگی نسبت به بازی‌های قبل شاید تصور می‌شد سرلک از بازی صنعت نفت به ترکیب اصلی برگردد که این اتفاق بعید است چرا که یحیی گل محمدی نیز در نشست خبری قبل از بازی طوری صحبت کرد که انگار هنوز میلاد سرلک شرایط حضور در ترکیب را ندارد و شاید با پیش افتادن سرخ‌ها در بازی عصر پنجشنبه دقایقی کوتاه به میدان برود.

در جناح راست چنانچه یحیی همان ترکیب دو بازی قبل را به کار بگیرد باید حنانوف و اسماعیلی‌فر به میدان بروند اما چنانچه ترابی به ترکیب برگردد،ا سماعیلی فر مدافع راست خواهد بود.

از سوی دیگر با توجه به ناکارامدی بازیکنان تهاجمی پرسپولیس در انزلی چنانچه قرار به تغییرات گسترده‌تر باشد می‌توان منتظر حضور نفراتی مثل باهویی یا عالیشاه در ارنج اصلی بود که این مسئله در مورد باهویی بعید است و عالیشاه نیز تنها باید جای عمری را در ترکیب بگیرد که احتمال این تغییر نیز قوی نیست.

پرسپولیس با توجه به این نکات به نظر می‌رسد ترکیب اصلی پرسپولیس به عبارت زیر باشد:

علیرضا بیرانوند( دروازه‌بان)

گئورگی گولسیانی(مدافع میانی)

محمدحسین کنعانی‌زادگان(مدافع میانی)

علی نعمتی(مدافع چپ)

دانیال اسماعیلی‌فر(مدافع راست)

مسعود ریگی(هافبک دفاعی) 

سروش رفیعی(هافبک بازیساز)

مهدی ترابی(هافبک چپ)، (وحدت حنانوف)

سعید صادقی(هافبک راست)

محمد عمری(مهاجم سایه)

شهاب زاهدی(مهاجم نوک)

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۴۸۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۱     ساعت: ۱۰ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024