صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

عصبانیت شدید رحمتی از داور خوشتیپ فوتبال ایران

اتفاقات بازی تراکتور- نساجی، همچنان باعث پریشانی ذهن مهدی رحمتی و شاگردان او است.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، در شرایطی که تراکتور در دیدار روز گذشته به نظر توپ و میدان را در اختیار داشت، توسط گوستاوو واگنین به گل رسید که کمک داور در ابتدا آن را مردود اعلام کرد اما دوباره رای به صحیح بودن این گل داد که البته در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود.

این مسئله خشم شدید نیمکت نساجی را در پی داشت و بازی را نزدیک به پنج دقیقه با وقفه مواجه کرد. در این شرایط و در حالی که امیرسامان سلطانی، داور بازی، قادر به کنترل حواشی کنار خط نبود، سرپرست تراکتوری‌ها، سعید مظفری‌زاده که از داوران قدیمی فوتبال ایران محسوب می‌شود، نزد مهدی رحمتی رفت تا او را آرام کند اما ظاهرا در این بین چیزی بین آنها ردوبدل شد که عصبانیت بسیار شدید سرمربی نساجی را در پی داشت و او با نگاه غضبناک، مظفری را که داشت به سمت نیمکت تراکتور برمی‌گشت، تعقیب کرد.

در این لحظه پاکو خمس، سرمربی تراکتور، به سمت رحمتی رفت و با در آغوش گرفتن او سعی کرد فضا را کمی آرام کند. خمس در این لحظات به رحمتی می‌گفت اعضای تیم تراکتور در این موضوع تقصیری ندارند و در نهایت تصمیم داور است که این گل را رد می‌کند یا آن را مورد قبول قرار می‌دهد. در‌ نهایت این کشمکش بعد از گذشت دقایقی به پایان رسید و اگرچه نساجی سعی کرد بازگشت سریع به بازی داشته باشد، اما در‌ نهایت تراکتور با دو گل خود در نیمه دوم، بازی را با نتیجه سه بر صفر به سود خود تمام کرد؛ باختی که بسیار برای مهدی رحمتی سنگین تمام شده و او با وجود تسلط بر خود در نشست مطبوعاتی، اعتراض شدیدی به بحث داوری داشت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۵۰۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۳     ساعت: ۹ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024