صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بلانکو، برگ برنده نکونام در داربی؟

حیدری درباره عملکرد بلانکو در این چند بازی بیان کرد: بلانکو بازیکن خوبی است و توانایی بالایی دارد.این بازیکن می‌تواند در داربی به تیم کمک کند.

به گزارش جهانی پرس، هاشم حیدری، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی این تیم مقابل شمس آذر اظهار کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و درست است مقابل شمس آذر به تساوی رسیده اما مطمئن هستم تیم متفاوتی را برابر تراکتورسازی خواهیم دید. استقلال مقابل شمس آذر با بازی متفکرانه به دنبال ۳ امتیاز بود که این اتفاق نیفتاد. یک امتیاز هم نتیجه بدی برای استقلال نیست. شمس آذر نشان داد که تیم بسیار خوب، باانگیزه‌ و جنگنده‌ای است و به اعتقاد من نتیجه عادلانه‌ بود.

تراکتور می‌تواند دردسرساز شود
او درباره ارزیابی‌اش از تیم تراکتور گفت: تراکتور امسال نتایج خوبی را کسب کرده و آن‌ها در ابتدای فصل هم بازیکنان خوبی را جذب کردند و می‌توان گفت در این فصل مدعی قهرمانی هستند. هر دو تیم به دنبال ۳ امتیاز هستند و به نظرم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. البته تراکتور هم تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. آنها شکل واقعی خود را پیدا کرده‌اند و می‌توانند برای استقلال دردسرساز شوند.

بیشتر بخوانید
مهاجم اسپانیایی استقلال: امیدوارم بازی بعد بهتر باشد!
«درباره درگیری لفظی گل‌محمدی و نکونام چه نظری دارید؟» بازیکن پیشین استقلال در این باره توضیح داد: به نظرم اتفاق بدی بود و امیدوارم ادامه پیدا نکند زیرا کمتر از یک ماه دیگر داربی تهران برگزار خواهد شد. هم نکونام و هم گل محمدی باید آرامش خود را حفظ کرده و تمرکزشان فقط در جهت موفقیت تیمشان باشد. این دعوا که در پایان هم با آشتی به پایان خواهد رسید جز حاشیه سازی برای دو تیم چیز دیگری نخواهد داشت.

بلانکو در داربی به استقلال کمک می‌کند
حیدری درباره عملکرد بلانکو در این چند بازی بیان کرد: بلانکو بازیکن خوبی است و توانایی بالایی دارد. این بازیکن می‌تواند در داربی به تیم کمک کند. این بازیکن هنوز با شرایط فوتبال ما هماهنگ نشده و نیاز به زمان دارد. باید به او فرصت دهیم تا بتواند خودش را در استقلال نشان بدهد.

او درباره اینکه آیا استقلال توانایی قهرمان شدن را دارد اظهار کرد: به این استقلال خیلی امیدوار هستم. جواد نکونام با وجود مشکلاتی که استقلال از ابتدای فصل و حتی پیش از آغاز مسابقات داشت نتایج خوبی گرفته است و باید به او کمک کنیم همین روند را ادامه دهد تا در پایان فصل رتبه خوبی را کسب کنیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۵۸۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024