صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
محبوب سپاهان، پرسپولیس و استقلال

مشابه ندارد: ستاره منحصر بفرد فوتبال ایران!

اگر بخواهیم رامین رضائیان را در یک کلمه توصیف کنیم، به یک عبارت تکراری می رسیم: اشتیاق.

  به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، با وجود گذر از سن و سالی که خیلی از فوتبالیست‌ها در آن به فکر بازنشستگی می‌افتند، رامین رضائیان هر روز طوری آمادگی بدنی خود را افزایش داده که فکر می‌کنیم جدیدا فوتبالش را آغاز کرده است در حالیکه او به واسطه چند سال بازی در تیم‌های مختلف قطری، از شرایط مالی مناسبی هم برخوردار است و می‌تواند اصطلاحا با شل کردن، به زندگی نرمال یک جوان در سن خودش برسد اما او حریص‌تر از همیشه، مشغول تمرین و فوتبال است و این فرم فوق‌العاده فعلی، فقط به همین تلاش دائمی مربوط می‌شود. اگر به بازی رضائیان دقت کرده باشید، او در ارسال‌ها نیز مهارت ویژه‌ای پیدا کرده که یقینا به واسطه تمرینات اختصاصی او در ارسال ضربات کاشته است.

رامین رضائیان برای آن‌هایی که در جاده سلامتی باشگاه انقلاب به پیاده‌روی مشغول هستند، با چهره این فوتبالیست ملی پوش آشنا هستند. بازیکنی که با هدفون بیتس در گوش، مثل برق و باد از کنارشان رد می‌شود و چند دوری این جاده چند کیلومتری را بالا و پایین می‌کند. طوریکه انگار اضافه وزنی چیزی دارد و باید آن را تا فردا از دست بدهد؛ البته که چنین نیست و او فقط برای نگه داشتن فرم بدنی به این تمرینات سخت مشغول است.

اما وجه دیگری از رامین رضائیان، محبوبیت او در بین اغلب هواداران فوتبال است. البته مهم نیست که پرسپولیسی باشید یا استقلال و سپاهانی. تقریبا همه به رامین علاقه‌مندید. نکته اصلی این است که او هرگز وارد کری‌های فوتبالی نشده است. خاطره به‌خصوص از او، زمانی است که او در بازی معروف 4-2 پرسپولیس و استقلال، مقابل دوربین خبرنگاران حاضر شد و هر چقدر از او خواستند تا کری برای استقلالی ها بخواند، او طور دیگری پاسخ داد و تأکید کرد که هرگز این کار را انجام نمی‌دهد.

این واکنش درحالیکه همه می‌دانند او با چه علاقه‌ای در پرسپولیس حاضر شده و همیشه دوست داشته عضوی از این تیم باشد، جالب توجه بود. با این حال، دست سرنوشت او را بعد از بازگشتی نه چندان موفق به سپاهان برد و او در دومین فصل حضورش در جمع طلایی پوشان که از قضا رقیب اصلی پرسپولیس هم هست، بهترین فصل های فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد.

وقتی با رضائیان درباره این مسئله صحبت کردیم، او که تمایلی هم به مصاحبه نداشت، تأکید کرد که به احترام گذاشتنش به طرفداران همه تیم‌ها در فوتبال ادامه خواهد داد و از این مسئله لذت می برد. کما اینکه کمتر برایش پیش آمده که مورد بی‌احترامی هواداران رقبای کری‌خوان استقلالی، پرسپولیسی یا سپاهانی قرار بگیرد
رامین در مسابقه روز گذشته، در یک صحنه جالب و در کورس بلند با محمد عمری، ستاره جوان پرسپولیس، روی ارسال یک ضربه کرنر، تیمش را از شرایط ضد حمله، بیرون آورد. اتفاقی که نفس چاق او و آمادگی بدنی‌اش را نشان می‌داد. او در پاسخ به سوال ما درباره این مسئله گفت: من شغلی غیر از فوتبال ندارم و تمام تمرکزم روی همین موضوع است. دوست دارم تا زمانیکه در زمین فوتبال هستم، بازیکنی باشم که در هیچ دوئل رو در رویی کم نمی آورد و وقتی که دیگر حریف جوان‌ها نباشم، همان روز فوتبال را کنار بگذارم.

پس رامین فعلا ادامه خواهد داد. کسی نمی‌داند تا چه زمانی. شاید خیلی دیر، همان‌قدر که دیرتر از آنچه که باید به بالاترین سطح فوتبال ایران رسید. درحالیکه این استعداد و توانایی می‌تواند در اوج جوانی ستاره فوتبال ایران باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۶۷۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۲     ساعت: ۱۴ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024