صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شلیک به رسانه‌ها

ژاوی دشمن بارسلونا را شناسایی کرد!

ژاوی هرناندز در عجیب‌ترین اظهارنظر ممکن، دلیل افت بارسلونا را انتقادات رسانه‌ها عنوان کرد و گفت که آن‌ها باعث استرس بازیکنان شده‌اند.

 به  گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، ژاوی که مطمئناً از پیروزی برابر آلاوس دلگرم شده بود و پس از تحمل تنش بیش از حد معمول در بازی مقابل آلاوز حس رهایی داشت، در نشست خبری خود بارها و بارها به سمت مطبوعات و رسانه‌های تصویری شلیک کرد: «بسیاری از انتقادات تند و اغراق آمیز هستند و شما دلیل افت ما هستید.»

او هم در مصاحبه کوتاه کنار زمین و هم در سالن کنفرانس به این مسئله اشاره کرد. البته حرف‌های ژاوی کسانی که او را می شناسند را متعجب نکرد. 

مربی کاتالان معمولاً توجه و تمرکز زیادی روی مطالب انتقادی در مورد خود و تیمش دارد و پس از شکست در ال‌کلاسیکو و به‌خصوص به دلیل دو بازی بد برابر سوسیداد و  شاختار، احساس می‌کرد که تنها شده است. 

بارسا برابر آلاوس بر خلاف بازی با شاختار برنده شد اما باز همان حس بد و غیر اطمینان بخش را منتقل می‌کرد. حتی پنج‌شنبه گذشته مدیرانی که به هامبورگ آلمان سفر کرده‌ بودند (برای بازی با با شاختار) از ترکیب ابتدایی تیم انتقاد کردند، ترکیبی که باعث شد بارسا نتواند پیروزی‌ای را که از نظر مالی 2.8 میلیون یورو به خزانه آسیب‌دیده باشگاه اضافه می‌کرد، به‌دست بیاورد. 

برخی حتی پس از بازی می‌گفتند چه خوب شد خوان لاپورتا در این سفر نبود و در غیر این صورت عصبانیتش را کسی نمی‌توانست کاهش دهد و احتمال هر تنشی با ژاوی وجود داشت.

ژاوی دیروز البته که حرف‌های عجیبی زد. از یک طرف، او که از روز پنجشنبه ترجیح داده بود روزنامه‌ها را نخواند، آرام به نظر می‌رسید و از سوی دیگر، او اطمینان داد که بدون شک این انتقادها روی بازیکنانش تأثیر منفی گذاشته است. ژاوی به صراحت گفت که رسانه‌ها باعث افت کیفی بارسا و تنش و استرس در میان بازیکنان این تیم شده‌است. حرف‌هایی که برای بسیاری حیرت انگیز بود.

ژاوی حتی در میان حرف‌های خود به گل زودهنگامی که بارسا دریافت کرد اشاره کرد و به نوعی گوندوگان را مقصر خواند. 

او سپس فاش کرد که بین دو نیمه به بازیکنانش چه گفته بود: «در نیمه به آن‌ها گفتم که آرام باشند، که اینجا هیچ‌کس دیگری را نمی‌خورد. به آن‌ها گفتم زمانی رسانه‌ها من را سرطان بارسا می‌دانستند ولی الان اینجا مربی شما هستم.»صحبت‌های انتقادی ژاوی علیه رسانه‌ها کمی بعد با انتشار تصاویر برخورد تند لواندوفسکی با یامال همراه شد. او ابتدا با این پسر 16 ساله دست نداد و سپس او را مواخذه کرد. مسئله‌ای که مطمئناً برای یک بازیکن تازه وارد تنش زیادی ایجاد می‌کند، به خصوص وقتی تنها 16 سال نیز داشته باشد. 

یامال قطعا قربانی شد و حالا مورد حمایت رسانه‌ها قرار گرفته است. بسیاری معتقدند همین برخورد نشان از جو نه چندان مطلوب رختکن بارسا و عجز ژاوی در رو به‌ راه کردن اوضاع دارد.

گزارش رادیو راک 1، پس از بازی با آلاوس این پیام در رختکن بارسا ارسال شد که رسانه‌ها حالا حکم دشمن خارجی بارسا را دارند و باید علیه آن‌ها متحد شد. یک روش قدیمی شده در فوتبال، انگار که بخواهید به دنبال جاسوس در رختکن باشید.

همچنین اطمینان داد که سال گذشته لحظات «بسیار بدتری» را تجربه کرد، اما حقیقت این است که پس از بازی مقابل شاختار او جای دفاع چندانی از خود نداشت و خوب می‌داند که حالا مدیریت باشگاه بیش از گذشته نگران وضعیت تیم است.

پیروزی مقابل آلاوس بی‌شک به ژاوی آرامش خاطر خواهد داد اما مسابقاتی دشوار پس از فیفا دی در انتظار او است که وضعیت واقعی بارسا را نشان خواهند داد.


علاوه بر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، با توجه به در خطر بودن جایگاه اول گروه، اتلتیکو مادرید و خیرونا نیز در مونتجوئیک به مصاف بارسا خواهند آمد. و بدتر از همه اینکه، در چنین شرایطی، ژاوی به دنبال پیدا کردن دشمن بارسلوناست و آن را هم یافته است: رسانه‌ها!

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۶۷۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۲     ساعت: ۱۴ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024