صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
صحبت‌های متفاوت ستاره سابق تیم ملی

سهراب: در شمس آذر هستم، بدون دخالت فنی

سهراب بختیاری‌زاده می‌گوید هیچ دخالتی در مباحث فنی شمس آذر قزوین نخواهد داشت.

به گزارش جهانی پرس از ورزش سه، سهراب بختیاری‌زاده، ستاره سابق تیم ملی و استقلال که پس از پایان فوتبال خود وارد عرصه مربیگری شد و سابقه هدایت تیم‌های نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان و شهرخودرو را در کارنامه خود دارد، در روزهای اخیر به عنوان مدیرفنی به تیم شمس آذر قزوین اضافه شده است.

بختیاری‌زاده، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران، در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه درباره حضور در این سمت گفت: در صحبتی که با آقای زندی داشتم قرار بر این شد که به برنامه‌ریزی باشگاه مشورت بدهم و سمتم ربطی به مسائل امروز ندارد.

او تاکید کرد: تیم به بهترین شکل زیر نظر سعید دقیقی کارش را انجام می‌دهد و جایگاه سرمربی کاملا محترم است و هیچ بحثی مبنی بر حضور در کارهای فنی تیم از سوی من وجود ندارد. همانطور که گفتم من در برنامه‌ریزی باشگاه از جمله تیمهای پایه به مدیرعامل مشورت می‌دهم و این هیچ ربطی به تیم و کارش ندارد.

 
شمس آذر در حال حاضر اولین سال حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، این فصل را با سه امتیاز منفی آغاز کرد اما با این حال در هفته‌های نمایش خوبی به جا گذاشته و در‌ حال حاضر نیز با ۹ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۷۰۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۳     ساعت: ۱۲ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024