صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بایرن مونیخ تکذیب کرد: ستاره ما جایی نمی‌رود

کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، شایعات مربوط به عدم تمدید قرارداد لروی سانه را تکذیب کرد.

 

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، سانه این فصل نمایش درخشانی در ترکیب بایرن مونیخ ارائه کرده و موفق شده اعتماد توماس توخل را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به دست آورد. "

این بازیکن در کنار هری کین توانسته خط حمله قدرتمندری را در بایرن مونیخ شکل دهد که به نظر می‌رسد یکی از بی‌رحم‌ترین خطوط حمله این تیم در چند سال اخیر باشد و مشکل به وجود آمده پس از جدایی روبرت لواندوفسکی را به صورت کامل حل کرده است. 

در چند روز گذشته شایعاتی در این باره به گوش می‌رسد که با وجود عملکرد خوب این ستاره آلمانی، بایرن همچنان تمایلی به تمدید قرارداد او ندارد و به همین دلیل مذاکراتی را با مدیر برنامه او آغاز نکرده است. 

حالا مدیر ورزشی بایرن مونیخ در گفتگو با روزنامه آلمانی اسپورت بیلد مدعی شده که این شایعات اساسا کذب است و از سانه به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این فصل این تیم نام برده است. 

فروند در گفتگو با بیلد در این باره اظهار داشت:« اخباری مبنی بر این منتشر شده که مذاکراتی برای امضای قرارداد جدید با سانه انجام نشده و این اخبار جعلی است. این بهترین نسخه از لروی سانه در بایرن تا به حال بوده است. او یکی از بازیکنانی است که ما دوست داریم آینده این تیم را با تکیه بر آنها بسازیم.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۷۴۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۴     ساعت: ۱۰ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024