صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پاداش ۹ برد هم پرداخت نشده است

قلعه‌نویی و همکارانش، ماه‌ها بدون دریافتی

مربی تیم ملی فوتبال در بخشی از صحبت های شب گذشته خود اعلام کرد که از زمان حضور در کادرفنی فقط دستمزد یکماه را دریافت نکرده اند.

به گزارش  جهانی پرس از "ورزش سه"، در کنار همه موضوعاتی که درباره تیم ملی وجود دارد، بحث دستمزد اعضای کادرفنی و اجرایی و همچنین پاداش بردهای اعضای تیم ایران هم مساله ای است که باید درباره آن صحبت کرد.

در مصاحبه ای که شب گذشته سعید الهویی مربی تیم ملی انجام داد، او در بخشی که درباره احمد نوراللهی و کنار گذاشته شدنش از تیم حرف زد ، به مساله پرداخت نشدن دستمزد کادرفنی و اجرایی و همچنین پاداش بردهای قبلی نیز اشاره کرد.

الهویی در این خصوص گفت: «تیم ملی فوتبال بعد از 9 پیروزی گذشته برخلاف سنوات قبلی یک ریال پاداش دریافت نکرده و کادرفنی نیز به جز یکماه هیچ دریافتی نداشته است. فدراسیون تلاش خود را می کند تا با وجود محدودیت ها به تیم ملی کمک کند و اتفاقات مثبتی رخ بدهد تا همه تیم های ملی شرایط خوبی داشته باشند. با این شرایط با تمام وجود و برای سربلندی مردم سرزمین خود تلاش می‌کنیم و منتی هم نمی توانیم بر سر کسی نمی‌توانیم بگذاریم.»

 

او بعداز بیان برخی صحبت ها درباره احمد نوراللهی در پایان این گفت و گو بار دیگر درباره مشکلات حرف زد: «همه ما می خواهیم لبخند را روی صورت مردم سرزمین خود بیاوریم. با وجود محدودیت های موجود آقای تاج، آقای نبی و سایر دوستان تلاش می کنند تا شرایط خوبی را برای تیم ملی مهیا کنند و شرایط بهتر شود. ما هیچ چیز را فقط برای خودمان نمی خواهیم. دوست داریم چند برابر امکاناتی که به ما می دهند را در اختیار همه تیم های ملی قرار بدهند.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۹۳۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۳۰     ساعت: ۱۰ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024