صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیرکل ورزش و‌جوانان استان اردبیل خبر داد:

۴ پروژه ورزشی و ۲ پروژه از طریق ماده ۲۷ درسال ۱۴۰۲ به بره برداری رسیده است

محمد علی پهناور مدیرکل ورشز و جوانان استان اردبیل گفت: ۴ پروژه ورزشی و ۲ پروژه از طریق ماده ۲۷ درسال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسیده است.

به گزارش جهانی پرس- فریبا زندیه- محمد علی پهناور در گفتگو با روابط عمومی با بیان اینکه 4 پروژه ورزشی و 2 پروژه از طریق ماده 27 درسال 1402 بهره برداری رسیده است گفت: یکی از این پروژه ها، پروژه زمین چمن مصنوعی و پیست دو و میدانی شهرستان خلخال است که از سال ۱۳۸۰ شروع و در دولت مردمی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به همت نماینده خلخال، وزارت ورزش و جوانان بعد از ۲۲ سال به بهره برداری رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: تالار وزنه برداری استان اردبیل یکی دیگر از پروژه هایی است که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود و در هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ م ر با حضور معاون اول رئیس جمهور و معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.
پهناور با اشاره به اینکه در دولت مردمی 6 پروژه ورزشی به بهره برداری رسید، اضافه کرد: زمین مینی فوتبال روستای بفراجرد در هفته دولت سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و طی یکسال با مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مساحت ۱۵۰۰ متر مربع مورد در هفته دولت سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی تصریح کرد:عملیات اجرایی پروژه سالن چند منظوره روستای اینی از سال 1391 شروع شده که با زیر بنای 1177 متر مربع ابعاد مفید سالن بازی 25*42 دارای سالن فوقانی ویژه رشته رزمی و سکوی تماشاگران با اعتبار بالغ بر 110 میلیارد ریال با مشارکت شرکت اسکان ایران زیر نظر بنیاد مستضعفان با پیگیری نماینده شهرستان گرمی و انگوت و مدیر کل ورزش و جوانان عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و آماده افتتاح و بهره برداری می باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر این که بخش خصوصی و ماده 27 یکی از راه های توسعه زیرساخت ها می باشد گفت: زمین چمن مینی فوتبال مجموعه ورزشی شهدا شهرستان پارس آباد با اعتبار 20 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به متراژ 1500 متر مربع است که زمین چمن،فنس دورمیدان،نورافکن و کانکس رختکن آن نیز از سوی سرمایه گذار هزینه شده است.
وی افزود: استخر سبلان مشگین شهر که دراردیبهشت ماه 1399 ازطریق ماده 27به بخش خصوصی واگذار شده بود با هزینه ای بالغ بر150میلیارد ریال وافزودن 500متر به فضای استخردر پنجمین روز از هفته دولت افتتاح و مورد استفاده شهروندان قرار گرفت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۰۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۵     ساعت: ۱۳ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024