صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
علیرضا پسندیده:

روستاییان و عشایر نقش اساسی در تولید نیازهای ضروری کشور دارند

رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، ارائه خط مشی در ابتدای سال را از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری دانست که سبب هم افزایی اقدامات دستگاه های مختلف در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور می شود.

به گزارش جهانی پرس؛ بهنام عباسعلی زاده -  علیرضا پسندیده با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرد: توجه به ورزش، در جهات مختلفی می تواند در تحقق شعار امسال نقش بسزایی ایفا کند.

پسندیده توجه به محصولات داخلی را امری ضروری در جهش تولید دانست و افزود: تهیه ملزومات مورد نیاز رشته‌های متنوع ورزشی از تولید کنندگان داخلی، اقدام موثری در حمایت از صنایع خرد و کلان حوزه ورزش به شمار می‌رود.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی تصریح کرد: نیروی انسانی از مهمترین عوامل ارتقاء سطح کمی و کیفی تولید محسوب می‌شود که باید برای نیازهای مختلف و رشد توانمندی‌های آن اقدامات کارشناسانه‌ای برنامه ریزی و اجرایی شود.

علیرضا پسندیده خاطر نشان کرد: نقش اساسی روستاییان و عشایر در تولید نیازهای ضروری و تأمین امنیت غذایی کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی محلی ادامه داد: اقدامات خوبی در خصوص ایجاد زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و عشایری صورت گرفته، اما جمعیت و گستردگی این قشر فعال و تاثیر گذار در اقتصاد و صنعت به امکانات ورزشی بیشتری نیاز دارند.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و عشایری اظهار داشت: صنایع عمرانی ضمن تامین زیرساخت‌های ورزشی این حوزه، به عنوان پیشران، سایر صنایع مرتبط را نیز فعال می کند که خود اتفاق خوبی در زمینه تولید و اشتغال خواهد بود.

علیرضا پسندیده افزود: با شتاب بخشیدن به تلاش‌ها در زمینه تحقق عدالت در توزیع امکانات ورزشی و نهادینه سازی فرهنگ ورزش کردن در میان ساکنین مناطق روستایی و عشایری، شاهد افزایش سطح بهره وری و سلامتی عمومی و به تبع آن شکوفایی تولید در سطح جامعه مولد هدف خواهیم بود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۷۲۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۸     ساعت: ۱۳ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024