صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
تیم‌‌‌ رنگرز هم‌ کاپ قهرمانی را می‌خواهد

زنده از بیشکک: استارت ستاره‌های فرنگی‌ ایران

مسابقات پنج‌ وزن اول کشتی فرنگی‌ قهرمانی آسیا از صبح امروز‌ در بیشکک آغاز شده است.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، بعد از پایان رقابت‌هاى کشتى آزاد با قهرمانى ایران، از صبح امروز مسابقات کشتى فرنگى قهرمانى آسیا با حضور ملى پوشان ایران در بیشکک قرقیزستان شروع شد.

حسن رنگرز ترکیبی‌ از نفرات جوان‌ و باتجربه را به این رویداد اعزام کرده و ستاره‌های مدال‌آوری همچون هادی ساروی و امین میرزازاده هم در ترکیب دیده می‌شوند.

در‌ روز اول مسابقات مقدماتی اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی آغاز شده و ملی پوشان ایران به مصاف رقبای خود رفته‌اند.

 
27 فروردین 1403 ساعت 10:55

بولت استقلالدر وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 1 آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می رود.

27 فروردین 1403 ساعت 10:54

بولت استقلالدر وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف ارلان مناتبکوف از قرقیزستان می‌رود.

27 فروردین 1403 ساعت 10:31

بولت استقلالدر وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 
27 فروردین 1403 ساعت 10:03

بولت استقلالامیر عبدی در دور دوم وزن 77 کیلوگرم با نتیجه 8 بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان نماینده قزاقستان و آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان می‌رود.

 
27 فروردین 1403 ساعت 10:02

بولت استقلالدر وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان حریفان چین و ژاپن می‌رود.

 
27 فروردین 1403 ساعت 09:41

بولت استقلالدر وزن 77 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میسو از سنگاپور و ساجان از هند می‌رود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۹۲۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۷     ساعت: ۱۰ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024