صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
وزیر ورزش و جوانان:

کاپیتان‌های تیم‌های ملی جزو گروه‌های مرجع و افراد تاثیرگذار هستند

وزیر ورزش و جوانان گفت: ستاد روایت پیشرفت در حوزه‌های مختلف فعال شده و ما نیز در وزارت ورزش و جوانان احساس کردیم که کاپیتان‌ها می‌توانند تاثیرگذاری زیادی داشته باشند و هرچه قدر روایت‌گری از زبان ورزشکاران و قهرمانان باشد قطعا اثر بیشتری خواهد داشت.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی پس از برگزاری نشست با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی با اشاره به اهمیت این نشست اظهار داشت: کاپیتان‌های تیم‌های ملی جزو گروه‌های مرجع و افراد تاثیرگذار هستند. اردوی آموزشی ۲ روزه برای این کاپیتان‌ها درنظر گرفته شده است و نکاتی که لازم است برای موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف در کشورمان اتفاق می‌افتد که ورزش نیز یکی از این عرصه‌ها است به خوبی روایت شود.

وی افزود: جزو سیاست‌های دولت و شخص رییس‌جمهور است که اهمیت ویژه‌ای برای ستاد روایت پیشرفت باید قائل باشیم. با دستور رییس‌جمهور این ستاد در حوزه‌های مختلف فعال شده و ما نیز در وزارت ورزش و جوانان احساس کردیم که کاپیتان‌ها می‌توانند تاثیرگذاری زیادی داشته باشند و هرچه قدر روایت‌گری از زبان ورزشکاران و قهرمانان باشد قطعا اثر بیشتری خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این نشست مسائل و مشکلات ورزشکاران مطرح و درخصوص لزوم موضوع روایت پیشرفت صحبت‌هایی از سوی مسئولین مربوطه برای ورزشکاران مطرح شد. هدف ما این است که تعداد این نشست‌ها و اردوها را بیشتر کنیم و موفقیت‌های کسب شده را از زبان قهرمانان به مردم منتقل کنیم.

کیومرث هاشمی همچنین درخصوص اجرایی شدن وعده صادق و عملیات پرشکوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق که قول آن را داده بودند انجام شد و بنده به سهم خودم از نیروهای مسلح و رزمندگان سپاه پاسداران تشکر می‌کنم که دل مردم را شاد کردند. از قهرمانان و ورزشکاران عزیز نیز تشکر می‌کنم که عکس‌العمل‌های خوبی را به این عملیات در شبکه‌های اجتماعی داشتند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۹۴۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۷     ساعت: ۱۲ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024