صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

خلق آثار هنری با هنر ((گلچوب)) در مدرسه تابستانی فرهنگسرای کار و تعاون

کارگاه خلق آثار هنری با هنر((گلچوب)) محمد مهدی حکیم الهی در مدرسه تابستانی تهران به همت فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، کارگاه خلق آثار هنری با هنر ((گلچوب))  محمد مهدی حکیم الهی  ویژه نوجوانان روزهای یکشنبه از ساعت 13 تا 15 در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می شود.
محمد مهدی حکیم الهی از کارآفرینان نمونه کشور است.  وی از اهالی شهرری و متولد سال 1332 شهرستان خوانسار است . گلچوب نامی است که دخترش برای این هنر انتخاب کرده او می‌گوید: «چون بیشتر تابلوها طرح گل هستند.» گلچوب هنری است ذهنی و برگرفته از قوه ابتکار و خلاقیت هنرمند با استفاده از مواد طبیعی و هرچیز کوچک و به ظاهر بی اهمیت مانند:برگ، هسته، حبوبات، بذرها، دانه و ... که بر روی یک تکه چوب نقش می بندد فراگیری این هنر نیازمند هزینه چندانی نیست و تنها برای یادگیری قدم اول علاقه مندی و سپس به قوه خلاقیت و ابتکار فرد،  نیاز است تا بتواند آثاری تازه را خلق کند.
علاقمندان برای ثبت نام می توانند به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب- تقاطع خیابان هاشمی –فرهنگسرای کار و تعاون ، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029392 تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۳۸۵۵۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۲     ساعت: ۱۷ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024