صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری جشنواره ' سرزمین نوجوان مهدوی' در فرهنگسرای انقلاب اسلامی

جشنواره « سرزمین نوجوان مهدوی » با هدف گسترش و شناخت نوجوانان از مباحث دینی و اخلاقی با رویکرد انتظار و امید، سه شنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محوطه باز فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، این برنامه شامل آموزش مهارت های زندگی با رویکرد تقویت امید به زندگی، آموزش طب سنتی و تغذیه سالم در سنین نوجوانی،  سلسله نشست های گفتگو محور نوجوانی ، اهداء گیفت و هدیه، ایستگاه های نشاط و ورزشی(کاراته، ایر هاکی، طناب کشی، بدمینتون، فوتبال دستی، پینگ پنگ و ...)، ایستگاه سلامت شامل تست قند و فشار خون زیر نظر انجمن پرستاری است.
در بخش جانبی این جشنواره با هدف حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینی و با محوریت کمک به زنان سرپرست و خود سرپرست، بازارچه هنری  و خوداشتغالی برپا می شود. این بازارچه شامل معرفی و ساخت زیورآلات، گلیم، جاجیم، نمد بافی، تابلو فرش، سفالگری، شمع سازی، ارائه محصولات بهداشتی و ... است.
علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55408657 تماس بگیرند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۳۹۵۵۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۲     ساعت: ۱۸ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024