صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری جلسه رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب گفت: جلسه رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر با حضور استاندار اردبیل، سرمایه‌گذار و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: رونق منطقه نمونه گردشگری سقزچی از مطالبات مردم شهرستان نیر است که سال‌ها راکد مانده بود و بهره‌برداری از پتانسیل طبیعی این منطقه در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی قرار دارد.
او تاکید کرد: مجوز تاسیس این منطقه نمونه گردشگری در فروردین ماه سال جاری صادر شده است و سرمایه‌گذار این پروژه در حال تهیه طرح جامع برای پروژه است.
محمدی ادیب ادامه داد: به منظور تعیین تکلیف نحوه  فراهم کردن زیرساخت‌ها و رفع موانع موجود بر سرراه پروژه، این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد و حاضران برای همکاری با سرمایه‌گذار قول مساعد دادند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۳۹۵۵۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۲     ساعت: ۱۸ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024