صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
حجت‌الاسلام قمی در آیین معارفه مدیر جدید مؤسسه بینا:

مؤسسه بینا چشم بینای طراحی راهبردهای فرهنگی باشد

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید موسسه بینا گفت: بسیاری از تصمیمات مبتنی بر افکارسنجی و پیمایش دقیق علمی صورت نمی‌گیرد. در حالی که این موضوع به روشنی دارای اهمیت اساسی است و کار راهبردی بدون افکارسنجی و پیمایش دقیق امکانپذیر نیست. کما اینکه این موضوع در مشی ائمه معصومین و حضرت امیر علیه السلام هم قابل مطالعه است و امیرالمومنین همواره کسانی را برای نظارت و اشراف بر کل میدان قرار می داد.

به گزارش جهانی پرس؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت بی همتای رصد و پژوهش برای طراحی عملیات فرهنگی گفت: ما باید به طور علمی و کامل بر تحولات زیرپوستی جامعه و تحرکات دشمنان اشراف داشته باشیم و خط مقدم این نبرد در همین افکارسنجی ها و پیمایش های دقیق علمی است.

حجت الاسلام قمی افزود: کار فرهنگی بدون راهبرد و اقدام منسجم و نقطه زنی نمی تواند موثر واقع شود و ضرورت تأسیس موسسه بینا و مراکز پژوهشی مانند پژوهشکده باقرالعلوم، موسسه بینا، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و... در خانواده سازمان تبلیغات اسلامی همین موضوع است. مؤسسه بینا باید  چشم بینای طراحان و سیاستگذاران فرهنگی در سطح کلان مدیریتی و هم چنین مجموعه های مردمی برای طراحی عملیات فرهنگی باشد.

در این مراسم که با حضور حجج اسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان، رضا عزت زمانی معاون فرهنگی، دکتر احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، علی اصغر سهرابی معاون راهبردی سازمان برگزار شد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سید طه نیرهدی مدیر پیشین مرکز رصد بینا را مدیری دلسوز و تلاش‌گر دانست و همچنین علیرضا نائینی مدیرعامل جدید مرکزرصد بینا را مدیری علمی و اهل کار و تحقیق و آشنا به یافته‌های علمی یاد کرد و از او خواست، محصولات رصد را به گونه‌ای در اختیار مدیران قرار دهند تا از پیچیدگی‌های خاص برای اجرا بدور باشد.

در این مراسم با تقدیر از مدیرعامل پیشین مرکز رصد بینا  حکم مدیر جدید نیز توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به وی اعطاء شد. گفتنی است علیرضا نایینی فارغ‌التحصیل کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران و سطح ۱ و ۲ حوزه علمیه است. او پیش از این سابقه فعالیت در مراکزی چون بنیاد ملی خانواده، اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، شورای جوانان صدا و سیما و همکاری در تدوین سند افق رسانه (بخش جوانان) و مرکز آفرینش‌های هنری سازمان بسیج را داشته است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۳۹۶۰۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۲     ساعت: ۲۰ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024