صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به طور اختصاصی و رایگان در «تماشاخونه»

رئالیتی شوی «ضد» پنج شنبه پخش می شود

اولین قسمت از رئالیتی شوی «ضد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب و گردانندگی مجید واشقانی فردا پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۲۰ به‌ طور اختصاصی و رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش خواهد شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، با توجه به عدم پخش قسمت اول «ضد» در ۲۵ تیرماه، ضمن عذرخواهی از همه مخاطبان، اولین قسمت از این برنامه فردا پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه و قسمت دوم نیز یکشنبه اول مردادماه ساعت ۲۰ پخش خواهد شد.

 

بازیگرانی چون امیرحسین رستمی، الیکا عبدالرزاقی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، هومن خیاط، بهنام تشکر، مجتبی پوربخش، امیر کاظمی، علی صالحی و امیرحسین مدرس به عنوان بازیکنان اولین قسمت از رئالیتی شوی «ضد» با اجرای مجید واشقانی باهم به رقابت می پردازند.

 

«ضد» یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی است که در هر قسمت  ۱۰ نفر در نقش جاسوس ها و ضد جاسوس ها و گروگان یا توریست به یک رقابت ذهنی و جذاب می پردازند. در این فصل از رئالیتی شوی ضد، سه گروه حضور دارند و هر گروه، سه بازی اختصاصی انجام می‌دهند و در نهایت بازیکنان برتر انتخاب و به فینال می‌روند.

 

رئالیتی شوی «ضد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب و اجرای مجید واشقانی در ۱۵ قسمت ۹۰ دقیقه ای یکشنبه ها ساعت ۲۰ به‌ طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

 

 


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۷۵۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۸     ساعت: ۲۰ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024