صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

صدور پنج موافقت اصولی در حوزه گردشگری اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از صدور پنج موافقت اصولی در حوزه گردشگری استان در تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز 28 تیرماه 1402 گفت: در طول ماه جاری پنج موافقت اصولی برای تاسیس مجموعه‌های گردشگری در استان صادر شده است.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: دو مورد در حوزه مجتمع‌های گردشگری، یک مورد هتل سه ستاره، یک مورد اردوگاه گردشگری و یک مورد سفره‌خانه سنتی مواردی هستند که در یک ماه اخیر موافقت اصولی دریافت کرده‌اند.
او تاکید کرد: سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها در شهرستان‌های اردبیل، سرعین و خلخال انجام می‌شود و حجم سرمایه‌گذاری بیش از 4 هزار میلیارد ریالی با اشتغالزایی 145 نفری برای این 5 پروژه پیش‌بینی شده است.
سریع‌الاطلاق ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جمعا 17 موافقت اصولی در حوزه گردشگری صادر شده است که حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بیش از 36 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی آنها 654 نفر است.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در کشور است که در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و این پتانسیل می‌تواند زمینه ساز علاقمندی حضور سرمایه‌گذاران در اردبیل باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۷۵۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۹     ساعت: ۹ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024