صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

«شهر طلا» شنبه ها تعطیل نیست آغاز دور دوم اجراهای نمایش « شهر طلا »

نمایش «شهر طلا» با طراحی ، نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش از سه شنبه ۱۰مرداد دور دوم اجراهای خود را آغاز می کند و شنبه ها تعطیل نیست و هر روز ساعت ۱۹:۳۰در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می رود.

به گزارش جهانی پرس، نمایش «شهر طلا» بر اساس قصه‌ای از سونیا لیوتین در کتابی به همین نام از انتشارات قدیانی که توسط آکادمی هوش مالی تولید شده است.
در این مشارکتی، زنده و عروسکی‌کاغذی با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان ، حامد زحمتکش و علیرضا خدابخش به عنوان بازیگر، آزاده فرهنگیان شاعر ، رامین عبدالهی آهنگساز ، سونا مصطفی‌زاده، پگاه بنی‌اردلان و نگار افصحی تصویرگر شخصیت‌ها، نماها و وسایل، ارشام مودبیان صدا بردار، استودیو ضبط موسیقی صداخانه زروان و روابط عمومی گروه « تئاتر کودک ببین» ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی هستند.‌
نمایش «شهر طلا» برای گروه سنی ۷ تا ۱۲سال به مدت ۶۰دقیقه سال اجرا می‌شود و مخاطبان با مفاهیم مختلف سواد مالی آشنا می‌شوند.
  ر خلاصه ی نمایش آمده است: آقای جهانگرد، شهر به شهر و کشور به کشور، سفر می‌کند تا کودکان دنیا را از نزدیک ببیند و قصه‌های سواد مالی آن‌ها را برای بچه‌های خوب ایرانی تعریف کند.
این نمایش هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان ، خیابان جلفا به روی صحنه می رود .
علاقمندان برای خرید بلیت و اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند و یا از طریق سایت تیوال به نشانی
www.tiwall.com
مراجعه کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۸۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۸     ساعت: ۱۴ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024