صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

«پسر ابری» آماده سفر به شبکه امید شد

فیلم سینمایی «پسر ابری» با گویندگی ۱۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی محصول بلژیک، نروژ و سوئد در سال 2017 بوده و قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهوش افشاری است. معصومه آقاجانی، رضا الماسی، شایسته تاجبخش، امیر حکیمی، افشین زی نوری، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، تارا ناجی، نازنین یاری و مهوش افشاری صداپیشه های این اثر ماجراجویی بوده اند.

در خلاصه این سینمایی آمده است: یک پسر شهری که همیشه در کنار پدرش زندگی کرده، اکنون بر خلاف میل خود به خانه مادرش در سوئد فرستاده می‌شود. حالا تنها کسی که می‌تواند با او ارتباط برقرار کند، خواهرش است. آن‌ها همراه با هم به دنیای جادویی داخل جنگل سفر می‌کنند و ...

راهکار پناه بردن به خیرهای زندگی طبیعی از شرهای زندگی شهری، قدمتی طولانی در جهان فکر و اندیشه دارد. فیلم «پسر ابری»، اما چنین آموزه ای را در آموزش و پرورش کودکان، با منظرهای روان شناختی معاصر درمی آمیزد و راه نجات کودک شهری فیلم را از شر اختلالات روحی اش، زندگی طبیعی در روستا و جنگل می بیند. یعنی زندگی طبیعی را همچون یک درمان روانی برای کودک تجویز می کند. فیلم از این منظر می تواند اثری آموزنده و سودمند برای مخاطب کودک و نوجوان باشد. فیلم برنده 2 و نامزد 1 جایزه در جشنواره های بین المللی فیلم های کودک و نوجوان شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطب نوجوان پخش شود.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۸۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۸     ساعت: ۱۴ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024