صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریاچه سوها بررسی شد

با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریاچه سوها بررسی شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، عصر 9 مردادماه 1402 و با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و سایر مسئولان مرتبط در محل دریاچه سوها، مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این دریاچه بررسی شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: منطقه سوها ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و زیرساخت‌های لازم باید در این منطقه توسط دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل میراث‌فرهنگی و اداره منابع طبیعی ایجاد شود.
سیدکاظم موسوی افزود: انتظار می‌رود که واحدهای بومگردی و سایر امکانات در این منطقه ایجاد شود و ظرفیت‌های گردشگری منطقه در قالب‌های مختلف به گردشگران معرفی شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با توجه به ظرفیت ویژه منطقه سوها، در سال‌های اخیر پروژه‌های مختلفی در محدوده روستای سوها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با رعایت ضوابط زیست محیطی منطقه شروع شده است که می‌تواند به ماندگاری بیشتر مسافر در این منطقه منجر شود.
حسن محمدی ادیب تاکید کرد: همچنین شرکت ماهان نیز در حال مطالعه طرح سرمایه‌گذاری در منطقه سوها است که هتل پنج ستاره مهم‌ترین تاسیسات در نظر گرفته شده برای احداث در این منطقه است و تمامی زیرساخت‌های لازم نیز متناسب با شرایط منطقه در این طرح گنجانده می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۰۴۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۰     ساعت: ۱۷ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024