صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

سومین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار ‌شد

سومین نشست از سلسله نشست‌‌های «بچه‌های رستا» با موضوع خودشناسی و با عنوان « خودت را بشناس »، یکشنبه ۱۵مرداد ساعت ۱۰ در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، سومین نشست از سلسله نشست‌‌های «بچه‌های رستا» به موضوع شناخت توانمندی و ویژگی های خود در نوجوانان با حضور فرینا اولیایی نویسنده و بازیگر تئاتر پرداخت.

در طرح «بچه‌های رستا» که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تهیه و تدارک دیده شده است، در خصوص موضوعات مختلف همچون؛ هویت، امید، ایمان و... طی تابستان سال‌ جاری هر یک هفته در میان، ۳۰ فرهنگسرای بزرگ تهران میزبان دختران و پسران نوجوان مقطع اول و دوم متوسطه هستند تا آنها را به پرسشگری و پیدا کردن پاسخ برای سؤالات ذهنی‌شان ترغیب کنند.

در قالب این برنامه، نوجوانان فرصتی پیدا می‌کنند تا در جلسه‌ای با حضور هم سن و سالان خود به گفت‌وگو با یکدیگر پرداخته و دغدغه و مشکلات خود را بیان کنند. شعار این برنامه «به فرداها نگاه کن» است.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این جلسه به کتابخانه آفتابگردان فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55418657 تماس بگیرند.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۱۵۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۵     ساعت: ۱۷ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024