صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

خاطره بازی با برنامه «طرحی نو دراندازیم» در شبکه دو

بیستمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش گزیده‌ای از برنامه «طرحی نو دراندازیم» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سیما بیستمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «شغل ایتالیایی» محصول 2003، برنامه «طرحی نو دراندازیم» محصول 1360 و بخش پلاتو مجری با اجرای استاد حسن نیرزاده نوری و تصاویری زیبا و جذاب از مستند «زندگی جاری است» در بخش مستند خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش «قاب ناب» به گزیده‌ای از اجرای استاد حسن نیرزاده نوری در برنامه «طرحی نو دراندازیم» خواهد پرداخت و در بخش «سریال»، بخش‌هایی ازسریال «پل کوچولو» محصول 1367 را پخش می‌کند.

این برنامه در بخش «ورزش» به قهرمانی استقلال در جام باشگاههای آسیا در مرداد 1370 می‌پردازد.

فیلمهای سینمایی شبکه دو در آخر این هفته که به درخواست مخاطبان و ارسال پیامک به سامانه پیامکی برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» پخش خواهد شد، «جشن تولد» و «روحینا» نام دارد که به ترتیب در روزهای 20 و 21 مرداد ساعت 00:10 بامداد پخش می‌شوند.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و... را به سامانه پیامکی 30000232 و پیامهای صوتی و تصویری خود را در فضای مجازی برنامه به نشانی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که بیستمین قسمت آن، پنجشنبه 19 مرداد حوالی 00:35 بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۲۵۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۸     ساعت: ۱۵ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024