صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
گرامیداشت زنده یاد حمید منوچهری در «مرصع»

ایوب اقاخانی از عضو طلایی یک نسل طلایی می گوید

برنامه «مرصع» این هفته در گفتگو با ایوب اقاخانی و امیر منوچهری فرزند زنده یاد حمید منوچهری به پاسداشت این هنرمند فقید عرصه رادیو و دوبله می پردازد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سیما «مرصع» مجله هنری شبکه چهار سیما است که با اجرای اسماعیل باستانی هر پنجشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

این برنامه ضمن ارائه اخبار و رویدادهای هنری روز در فواصل مختلف با چهره‌ها و فعالان هنری گفتگو می‌کند. گفتگوهایی که هر یک در زمان‌بندی‌های کوتاه انجام می‌شود تا برنامه با سرعت و ریتم بالایی به تولید برسد.

جدیدترین قسمت از این برنامه به بزرگداشت زنده یاد حمید منوچهری هنرمند و گوینده پیشکسوت رادیو، دوبله و بازیگری می پردازد که امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد روی آنتن می رود. 

ایوب اقاخانی هنرمند و مدرس تئاتر و بازیگر رادیو، تئاتر و تلویزیون یکی از مهمانان برنامه است که به ویژگی های زنده یاد حمید منوچهری به عنوان یک عضو طلایی از نسل طلایی سخن می گوید و نکاتی که حتی در زمان بستری در بیمارستان مساله این هنرمند فقید بوده است. همچنین امیر منوچهری نیز از دیگر ویژگی های پدرش می گوید. 

برنامه «مرصع» با اجرای اسماعیل باستانی به تهیه‌کنندگی فرزام محبی، سردبیری محمد بخشایش و کارگردانی کیانوش الطافی در گروه ادب و هنر شبکه چهار تولید می‌شود. بازپخش این برنامه جمعه‌ها ساعت ۱۲:۱۵ است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۲۷۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۹     ساعت: ۱۳ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024