صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اجرای برنامه ' اردو بازی' برای نوجوانان تهرانی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی

فرهنگسرای انقلاب اسلامی ویژه برنامه ' اردو بازی' را در قالب تورهای نیم‌روزه و یک‌روزه ویژه نوجوانان دختر و پسر در شهر تهران برگزار می‌کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی،  این اردوها شامل برنامه‌های تفریحی و فرهنگی است و هدف از برگزاری آن ارتقای مهارت‌های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه است.
 اردو بازی علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش می‌کند استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان را به آنها نشان دهد.
ویژه برنامه اردو بازی در قالب تورهای نیم‌روزه از ساعت 9 تا 13 و تورهای یک‌روزه از ساعت 9 تا ۱۷ ویژه نوجوانان دختر و پسر در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
در این اردو دانش آموزان از برنامه های تفریحی، فرهنگی شامل کافه بازی، لیزر تک،  لیگ فوتبال دستی، ایرهاکی، مسابقه طناب کشی، آموزش کاشت گیاهان آپارتمانی به همراه اهداء گلدان کوچک،  چالش آشپزی، آموزش دارت و تیراندازی و آب پاشی با تفنگ آبی، آموزش عکاسی با موبایل، صخره نوردی، راپل بهره مند می شوند.
این اردوها از 28 مردادماه ویژه نوجوانان دختر و پسر متوسطه اول و دوم برگزار می شود.
مدیران مدارس، امور فرهنگی مساجد، پایگاه های بسیج  سایر علاقمندان  می‌توانند برای ثبت نام گروهی نوجوانان به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی ، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه  یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55418657 تماس بگیرند.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۳۹۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۲     ساعت: ۱۷ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024