صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به میزبانی فرهنگسرای بهمن در سه روز متوالی برگزار می شود

مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد نوجوانان کشور

دومین مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد نوجوانان کشور با همکاری کمیته ساحلی جنوب غرب تهران طی سه روز متوالی از چهارشنبه تا جمعه در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ علی شفابخش مربی تیم ملی نوجوانان والیبال ساحلی ایران درباره چگونگی و زمان این مسابقات گفت: دومین سری از مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور از ساعت 8 صبح روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۲۵،۲۶و۲۷) مرداد ماه با حضور مسئولین ورزشی و مدیران فرهنگی هنری منطقه 16 تهران، مسئولین کمیته ساحلی استان تهران و فدراسیون والیبال کشور، در محل دهکده بازی های ساحلی مجموعه شماره 2 فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
شفابخش ادامه داد: در این مسابقات که با شرکت 16 تیم، متشکل از بازیکنان تیم ملی و لیگ برتر از 7 استان کشور برگزار می شود، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 4 گروه 4 تیمی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
این مربی تیم ملی خاطر نشان کرد: مرحله نیمه نهایی، رده بندی و فینال این رقابت ها نیز از ساعت 9 صبح تا شامگاه روز جمعه 27 مرداد ماه جاری در محل یاد شده ادامه خواهد داشت.
علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص برنامه های این باشگاه می توانند به نشانی: میدان بهمن خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 09121769287(علی شفابخش) تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۵۵۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۵     ساعت: ۲۱ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024