صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

همکاری میراث‌فرهنگی و شهرداری در اجرای پروژه موزه شهر بیله‌‌سوار

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از همکاری با شهرداری بیله‌سوار به منظور اجرای پروژه موزه این شهر خبر داد.

به گزارش جهانی پرس ، مرضیه گرانمایه، حسن محمدی ادیب در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر بیله‌سوار گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر بیله‌سوار و وجود گمرک در این شهر که در سال‌های گذشته از نظر ورود مسافر نیز بسیار فعال بوده، احداث موزه این شهر دارای اهمیت است که متاسفانه به دلیل عدم تامین مالی این پروژه بلاتکلیف مانده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه احداث موزه مطالبه مردم بیله‌سوار است، افزود: آماده همکاری با شهرداری بیله‌سوار در تکمیل پروژه با اولویت موزه هستیم و با توجه به وسعت زمین و نیز امکان توسعه آن از سوی شهرداری می‌توان با الحاق بخش‌های فرهنگی و خدماتی از این پروژه بهره‌برداری مفید انجام داد.
شهردار بیله‌سوار نیز در این جلسه ضمن قدردانی از برگزاری شایسته جشنواره کوچ عشایر و بازدید سفرای کشورهای مختلف از این منطقه، گفت: وجود پایانه مرزی در بیله‌سوار مسئولیت ما را در توجه به فضاسازی و زیباسازی شهری دو چندان می‌کند.
حکم‌اله کیانی افزود: موزه بیله‌سوار و فضاهای گردشگری از مطالبات مهم مردم است و در این راستا از حسن توجه و حمایت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی قدردانی می‌کنم که انگیزه ما برای تکمیل این پروژه را دوچندان می‌کند.
در پایان این جلسه تفاهمنامه‌ای به منظور اجرای این پروژه به امضای طرفین رسید و شهرداری موظف به تکمیل پروژه در مدت سه سال شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۶۲۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۸     ساعت: ۱۳ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024