صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نشان ارادت کودکان و نوجوانان در دست‌سازه‌های اهدایی به زائران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دست‌سازه‌های اهدایی خود را به دست کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین می‌رسانند.

به گزارش جهانی پرس از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و رئیس ستاد ملی اربعین کانون، ضمن تأکید بر لزوم مشارکت همه کودکان، نوجوانان، والدین و همکاران کانون پرورش فکری در رویداد معنوی اربعین بیان کرد: در سال جاری با تشکیل ستاد ملی اربعین در کانون پرورش فکری تلاش بر آن بوده است تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای هر چه باشکوه برگزارشدن اربعین حسینی اقدام کنیم.

نشان ارادت کودکان و نوجوانان در دست‌سازه‌های اهدایی به زائران

وی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه ستاد، تولید دست‌سازه‌های اهدایی به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین است.

نشان ارادت کودکان و نوجوانان در دست‌سازه‌های اهدایی به زائران

رئیس ستاد اربعین کانون تصریح کرد: کودکان، نوجوانان، والدین و همکاران کانون پرورش فکری در سراسر کشور می‌توانند دست‌سازه‌های خود را در شرایط اعلامی تولید و تا روز ۱ شهریور ۱۴۰۲ در استان‌ها در اختیار سفیران اربعین و یا به دبیرخانه ستاد اربعین به نشانی کرمانشاه، شهرک کارمندان، جنب سینما فرهنگ، نبش اداره کل کانون استان کرمانشاه ارسال کنند.

نشان ارادت کودکان و نوجوانان در دست‌سازه‌های اهدایی به زائران

وی بیان کرد: این برنامه باهدف مشارکت بیشتر مخاطبان در این رویداد معنوی برگزار می‌شود، بسیاری از عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) امکان حضور در پیاده‌روی اربعین را نخواهند داشت که با این فعالیت فرهنگی و تربیتی می‌توانند به محضر امام حسین (ع) عرض ارادت و محبت داشته باشند.

معدنی در پایان ضمن دعوت از همه ارادتمندان خاندان نبوت به نقش‌آفرینی در این بزرگترین تجمع آیینی و انسانی گفت: ستاد ملی اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم و نظارت مستمر بر فعالیت‌ها، در این زمینه اقدام‌های شایسته‌ای برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۳۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۰     ساعت: ۱۹ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024