صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
کامبیز بابایی:

فیلم من تقدیر کوچکی از کادر درمان در ایام شیوع ویروس کرونا است

در مراسم «ستارگان درخشان» که در کشور ترکیه برگزار شد از کارگردان فیلم سینمایی «پریسان» تقدیر به عمل آمد.

به گزارش جهانی پرس از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی کامبیز بابایی که در حال حاضر در نوبت اکران عمومی به سر می‌برد، در مراسم «ستارگان درخشان» کشور ترکیه به نمایش درآمد و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. در این مراسم از کامبیز بابایی به دلیل به تصویر کشیدن تلاش‌های کادر درمان در زمان شیوع ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد. بابایی پس از دریافت جایزه «بهترین کارگردان فیلم بین‌المللی» این مراسم اظهار داشت: «پریسان» تقدیر کوچکی از کلیه اعضای کادر درمان است که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا با فداکاری و ایثار به مداوای بیماران پرداختند. مردم در آن مقطع سختی زیادی را متحمل شدند و بسیاری به دلیل شیوع این ویروس عزیزانشان را از دست دادند. امیدوارم با نمایش «پریسان» در ایران بتوانیم ذره‌ای کوچک از زحمات این عزیزان را جبران کرده باشیم.
در این مراسم نام‌های شناخته شده سینمای ترکیه از جمله اوزگه اولوسوی، کرم آلیجی، نسلیهان اوزکایا، کیوانچ تاتلی و دوغانجان اوزادلی و همچنین دیانا حداد و مریم حسین از امارات و نرمین محسن از عربستان و منال بوعلی، سونیا یونسی و وسیمه المیل از تونس نیز حضور داشتند.
«پریسان» ضمن روایت تلاش‌های قهرمانانه کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و داستان کسانی که جان خود را در اثر همه‌گیری ویروس کرونا از دست داده‌اند، به این موضوع نیز می‌پردازد که چگونه افراد صاحب قدرت و پول در زمان‌های سخت به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن به قاچاق دارو و واکسن پرداختند.
در این فیلم بازیگرانی همچون فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، سیاوش طهمورث، مهدی کوشکی، لیندا کیانی، صحرا اسداللهی، هامون سیدی، سیاوش چراغی‌پور، سپیده مظاهری و نادیا شادمان حضور دارند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۵۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۱     ساعت: ۱۳ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024