صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی کشور خبر داد

نامزدی اردکان در ارزیابی ستاد خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی کشور، از نامزدی اردکان در ارزیابی ستاد خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کشور خبر داد.

به‌گزارش جهانی پرس از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، سومین نشست توسعه گردشگری شهرستان اردکان با حضور محمدرضا دشتی نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی، سید مصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، فرماندار اردکان، شهرداران، بخشداران، رئیس جامعه هتلداران استان، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردکان، سرپرست پایگاه پژوهشی بافت های تاریخی، رئیس انجمن بومگردی ‌های استان و جمعی از مسئولین و فعالین گردشگری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری اردکان برگزار شد.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این نشست از اخذ تسهیلات در جهت حمایت از فعالان گردشگری و راه‌اندازی بومگردی در هر یک از روستاها خبر داد.
دشتی در ادامه با تأکید بر حمایت از بخش خصوصی در گروی توسعه گردشگری شهرستان اردکان، افزود: بحث گردشگری در استان را می‌بایست جدی گرفت و با پیشرفت علم تنها چیزی که می‌توان بر آن تکیه کرد گردشگری است.

اردکان نامزد ارزیابی ستاد خدمات سفر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کشور
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی کشور در سومین نشست شورای توسعه گردشگری از کاندیدا شدن اردکان در بین ۳ شهرستان در ارزیابی ستاد خدمات سفر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کشور خبر داد.
فاطمی در حاشیه این نشست از پیشتازی اداره میراث‌فرهنگی اردکان در برنامه‌های گردشگری و تنوع‌بخشی در استان یزد اشاره کرد و افزود: در این مدت شش‌ماهه برنامه‌ها و جشنواره‌های شهرستان اردکان را رصد می‌کنم و معتقدم در بخش گردشگری شهرستان اردکان تحولی عظیم صورت گرفته است و امیدوارم این تحول ادامه‌دار باشد.
او در ادامه از نامزدی شهرستان اردکان در زمینه شهر خلاق در یونسکو خبر داد و اضافه کرد: بی شک همت و تلاش‌های مسئولان در این مهم تأثیرگذار بوده است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اردکان این نشست را مهم‌ترین نشست توسعه گردشگری شهرستان اردکان در سطح ملی عنوان کرد و با ارائه گزارشی مصور از عملکرد اداره میراث فرهنگی از تصدی شش ماه کرسی میراث فرهنگی گفت.
سپهری خاطرنشان کرد: بی‌شک اگر حمایت‌های نماینده، شهرداری و فرمانداری نبود نمی‌توان جشنواره‌ای که در این شش‌ماهه داشتیم را برگزار کرد.
او در پایان از برپایی جشنواره‌های متعدد اعم از برگزاری جشنواره پسته، جشنواره خرما، جشنواره زردک و ... در تعطیلات تابستانی خبر داد.
بررسی مشکلات فاضلاب‌های رهاشده در حریم قنات، برگزاری جشنواره متعدد، تأمین زیرساخت‌های مناسب و... از مهم‌ترین مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۸۲۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۴     ساعت: ۱۲ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024