صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مدیری از جنس مردم

همانطور که در خبرها از نظرتان گذشت، همزمان با تلاقی روز جمعه با دومین روز هفته دولت، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، روز پرکاری را پشت سر گذاشت. این گونه دیدارها یکی از روش های مثبت و خاصی که استاندار بیست و چهارم مازندران در پیش گرفته و او را از دیگر […]

به گزارش جهانی پرس از باران شمال: همانطور که در خبرها از نظرتان گذشت، همزمان با تلاقی روز جمعه با دومین روز هفته دولت، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، روز پرکاری را پشت سر گذاشت.

این گونه دیدارها یکی از روش های مثبت و خاصی که استاندار بیست و چهارم مازندران در پیش گرفته و او را از دیگر استانداران متمایز می کند. ملاقات های گاه و بیگاه مردمی در مناسبت های مختلف استان که طی آن، مسئولان استانی، مسائل و معضلات مردم را از زبان خودشان می شنوند.

این میزخدمت ها و دیدارها در حقیقت یک نوع ارزیابی و نظارت میدانی از وضعیت مردم و ارتباط چهره به چهره با آن هاست و استاندار مازندران به اتفاق سایر مدیران دست به انجام آن می زند.

وی ابتدا از نزدیک با تعدادی از مردم استان ملاقات چهره به چهره داشت که برخی از آن ها صاحبان واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران بودند که در این ملاقات عمومی، مشکلاتشان را با استاندار خود در میان گذاشتند

لازم به ذکر است این دیدار با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و نظام بانکی استان صورت گرفت،

استاندار مازندران نیز در این دیدارها با حضور مستقیم مدیران مربوطه، مشکلات مراجعان را بررسی و دستورات لازم را برای تسریع در رفع مشکلات آنان صادر کردند.

همچنین ملاقات چهره به چهره مشابه ای نیز در مصلای جمعه ساری، با حضور نمازگزاران برگزار شد.

این ملاقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت بوده که عنوان میز خدمت و ملاقات مردمی حسینی پور استاندار مازندران داشت.

لازم به ذکر است این ملاقات با حضور فرماندار شهرستان ساری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در مصلی نمازجمعه شهر ساری برگزار شد.

گفته می شود استاندار و مدیران ستادی استانداری مازندران به همراه ۳۰ نفر از مدیران کل ادارات استان و مدیران شهرستانی در این میز خدمت حضور داشته و از ساعت ۱۰:۳۰ شروع به کار کرده و تا ساعت ۱۴ پاسخگوی مطالبات مردمی بودند.

هدف اصلی از پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری، تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان است که به صورت مستمر در استان ادامه خواهد یافت.

در همین راستا، میز خدمت شهرستانی نیز برپا شده که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی اقدامی جدید و ارزشمندی است که در بسیاری از مراکز اداری، مساجد، مصلاهای نماز جمعه و یا مراکز عمومی توسط دستگاه‌های دولتی برای انجام خدمات بی‌منت و در راستای پاسخگویی و پیگیری دغدغه‌های مردم استان برگزار می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۸۵۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۵     ساعت: ۱۳ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024