صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

گسترش آموزش صنایع‌دستی در مناطق محروم استان اردبیل

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از گسترش آموزش صنایع‌دستی در مناطق محروم و نتیجه بخش بودن کارگاه‌های آموزشی خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام امروز 6 شهریور ماه 1402 گفت: در راستای گسترش آموزش صنایع‌دستی در مناطق محروم استان اردبیل برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با همکاری گروه‌های جهادی ادامه دارد.
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این دوره‌های آموزشی جهت توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در مناطق محروم و با تامین مربی، مواد اولیه و مجوز از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی و با هماهنگی و ساماندهی گروه‌های جهادی به عنوان حلقه واسط برگزار می‌شود.
او تاکید کرد: این دوره‌های آموزشی نتایج خوبی در مناطق کم‌برخوردار به همراه داشته و پس از برگزاری دوره‌های مقدماتی و تکمیلی اکنون دو مورد شرکت تعاونی توسط آموزش‌پذیران در حال تشکیل است که نشان دهنده اهمیت برگزاری چنین دوره‌هایی است.
دلاورقوام ادامه داد: حوزه صنایع‌دستی اهمیت ویژه‌ای در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد که ما در این راستا آموزش را از مراکز آموزش اداره کل میراث‌فرهنگی فراتر برده و با اجرای کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در محل‌هایی مثل پایگاه‌ها و مساجد مناطق کم برخوردار سعی در توانمندسازی اهالی این مناطق داریم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۱۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۶     ساعت: ۲۲ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024