صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
بچه های رستا، امید در روزهای دفاع مقدس بررسی می کنند

«بچه‌های رستا» در پنجمین نشست گفتگو محور در مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۷

«بچه‌های رستا» در پنجمین نشست گفتگو محور در مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۷ ، با محوریت ' امید و توکل در دفاع مقدس ' در مدرسه دخترانه عترت گرد هم می‌آیند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17 ؛ پنجمین نشست گفتگومحور نوجوانان از سری برنامه‌های «بچه‌های رستا» با موضوع « امید و توکل در دفاع مقدس »، روز دوشنبه 10 مهر از ساعت 10 تا 12.30 در محل مدرسه دختران عترت  برگزار خواهد شد.
نوجوانان دختر و پسر فعال در برنامه‌های فرهنگی و هنری اجتماعی منطقه 17، در ادامه تجربه موفق و جذاب چهار نشست قبلی  «بچه‌های رستا»، در گردهمایی فصل تابستان خود، و در ادامه در فصل پائیز  گفتگو خواهند کرد و با نگاه به گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، چگونگی امید و توکل رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس را  مطرح خواهند کرد.
در این نشست، نیره سورانی، مجری کارگاه و اردوهای فرهنگی هنری اجتماعی و جهادی و ارتباط با جوانان و نوجوانان، به عنوان کارشناس و همراه بچه‌های رستا حضور خواهند داشت.
علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به اتوبان آیت اله سعیدی، میدان بهاران، محله وصفنارد ، بوستان بهاران،فرهنگ‌سرای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراجعه کنید و برای اطلاع بیشتر با شماره‌های 66213839 تماس بگیرید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۷۶۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۰     ساعت: ۱۰ : ۲۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024