صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

«راز نقشینه» به نهج‌البلاغه آمد/ نمایش ۱۸ تابلوی نقاشی و ۳۳ دست سازه

نمایشگاه نقاشی «راز نقشینه» با نمایش آثار هنری نگار نیک راز در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، نمایشگاه نقاشی «راز نقشینه» جدیدترین ویژه برنامه نگارخانه آفتاب این فرهنگسرا است که روز دوشنبه 30 بهمن ماه افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه، 18 تابلوی نقاشی و ۳۳ دست سازه از آثار هنری نگار نیک‌راز در معرض دید عموم مخاطبان قرار می‌گیرد. این آثار با تکنیک رنگ و روغن، اکریلیک، دکوپاژ و پتینه خلق شده‌اند. 

نگار نیک راز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ در حوزه نقاشی با تکنیک رنگ و روغن زیر نظر استاد عباس کاتوزیان آغاز کرده و پس از مدتی وقفه از سال 1394، تکنیک‌های جدید نقاشی را زیرنظر استادان سحر رحیم‌پور و زینب حسین‌خانی فرا گرفته است. او تاکنون تجربه حضور در نمایشگاه‌های متعدد گروهی را داشته است.

براساس این گزارش، نمایشگاه نقاشی «راز نقشینه» روز دوشنبه 30 بهمن ماه ساعت 15 با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح خواهد شد و زمان بازدید از آن تا چهارشنبه 2 اسفندماه از ساعت 10 الی 17 خواهد بود.

فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده است. مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۱۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹     ساعت: ۱۵ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024