صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نوروز امسال هم بازی کن هم بخند

«بازی خند» عیدانه ای دیگر از رادیو ایران است که از سه شنبه ۲۹ اسفند تا پنج شنبه ۹ فروردین ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، زینب برومند تهیه کننده ویژه برنامه «بازیخند» گفت: از قدیم بازی جزء جدا نشدنی مهمانی ها و دورهمی های ما ایرانی ها بوده است.
وی ادامه داد: بازی هایی که هدفشون برد و باخت و جایزه و رقابت نیست. بلکه فقط بهانه ای هستن برای شادی و خنده و معاشرت بیشتر خصوصا در ایام نوروز.
این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: ما مجموعه ای از این بازی‌ها را در «بازیخند» جمع کرده ایم.

برومند اضافه کرد: «بازیخند» مسابقه ای مفرح و سرگرم کننده بر پایه بازی های قدیمی و نوستالژیک است که با فضا سازی دورهمی های خانوادگی و فامیلی گذشته در اعیاد نوروز و با تکیه بر شاد بودن و خندیدن با شعار «هم بازی کن هم بخند» پخش می شود.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: در این مسابقه است دو گروه با هم بازی می‌کنند. بازی‌هایی قدیمی و نوستالژیک که بیشتر در فضاهای خانوادگی در گذشته انجام میشد. هر گروه سرگروهی دارد که این سرگروه ها از بین هنرمندان طنز کشور انتخاب می شوند و باقی همبازی ها علاقمندان به حوزه صداسازی و دوبله هستند.

گفتنی است اجرای این مسابقه بر عهده اردشیر منظم هنرمند نامدار است و سرگروه ها مصطفی حسینی و آرش میراحمدی هستند.

این تهیه کننده رادیویی یادآور شد : مسابقه شاد «بازیخند» و با شعار «هم بازی کن هم بخند» از سه شنبه ۲۹ اسفند تا  پنج شنبه 9 فروردین ساعت 16:00 از رادیو ایران پخش می شود.


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۴۷۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲     ساعت: ۲۱ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024