صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مهمانپرست تحلیل کرد:

ایران باید هوشمندانه با اسرائیل برخورد کند

سخنگوی اسبق وزارت خارجه به رادیو مقاومت گفت: اگر اسرائیل خواهان درگیری مستقیم است، باید ضرباتی وارد کنیم که به اهداف خود نرسد.

به گزارش جهانی پرس، رامین مهمانپرست در برنامه "مقاومت بدون مرز" گفت: صهیونیست ها حیثیت و اعتبار دروغین خود را از دست داده اند و گنبد آهنین آن ها از میان رفته. از این رو ماندن خود را در ادامه دادنِ جنگی نا برابر می داند.
اسرائیل این وضعیت را بر سر مردم بیگناه در دیگر کشورها تلافی می کند و از طرفی نتانیاهو می خواهد ایران وارد جنگ و درگیری مستقیم شود.
وی حمله به خاک ایران در کشور سوریه را اقدامی بی شرمانه دانست و افزود: فشارهای سیاسی به قدری است که حتی امریکایی ها نتوانستند قطعنامه آخر را وتو کرده و سکوت اختیار کردند.
مهمانپرست گفت: صهیونیست ها اعلام کردند حماس را نابود می کنند و با این توجیه دست به جنایت می زدند.
ولی این میزان جنایت غیر انسانی، صهیونیست ها را به نتیجه نرساند و حمله به سفارتخانه ایران -که بر اساس هیچ پروتکلی قابل پذیرش نیست-، اعلام جنگ مستقیم با ایران است تا درگیری را گسترش دهد.
به گفته این تحلیلگر مسائل سیاسی روند کنونی پای دیگر کشورها را به جنگ باز خواهد کرد و از این رو باید هوشمندانه و بر خلاف نیات رژیم صهیونیستی وارد عمل شویم.
اگر آن ها خواهان درگیری مستقیم هستند، باید ضرباتی وارد کنیم که به اهداف خود دسترسی پیدا نکند.
مهمانپرست در بخشی دیگر از این برنامه رادیویی که از سایت ایرانصدا قابل دسترسی است، خاطرنشان کرد: اسرائیل در چند ماه گذشته نشان داد هیچ بویی از انسانیت نبرده و این حرکات نشان از قرار گیری صهیونیست ها در سراشیبی سقوط دارد.
گفتنی است برنامه "مقاومت بدون مرز" با محوریت آینده جنگ غزه و با نگاهی به روز جهانی قدس، به همت برنامه سازان در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، هر روز از ساعت ۱۹ تا۲۴ روی موج اف.ام ردیف 95.5 مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می شود.
علاقه مندان می توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ با این برنامه در ارتباط باشند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۵۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۴     ساعت: ۱۲ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024